16 måneder.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. juli 2014

Anonym trådstarter

Jah hele 16 måneder er gået! Og jeg/vi synes det er såååå hårdt! Jeg skal have min mens i dag, og tog en g-test som var negativ (som altid) ! Vi fejler ikke noget så jeg forstår ikke HVORFOR det skal tage så lang tid..jeg er helt tude færdig Jeg tror at jeg giver op og må indse at vi ikke får børn i vores liv...men jeg kunne da godt tænke mig at høre nogle lykke historier fra jer der har prøvet i laaaaang tid og blev naturlig gravid, så kan jeg måske få håbet igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2014

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

Jah hele 16 måneder er gået! Og jeg/vi synes det er såååå hårdt! Jeg skal have min mens i dag, og tog en g-test som var negativ (som altid) ! Vi fejler ikke noget så jeg forstår ikke HVORFOR det skal tage så lang tid..jeg er helt tude færdig Jeg tror at jeg giver op og må indse at vi ikke får børn i vores liv...men jeg kunne da godt tænke mig at høre nogle lykke historier fra jer der har prøvet i laaaaang tid og blev naturlig gravid, så kan jeg måske få håbet igen.

Er I begge blevet undersøgt for, om en af jer (eller begge) skulle have problemer med frugtbarheden?

Anmeld

28. juli 2014

Anonym trådstarter

*Heidi* skriver:

Er I begge blevet undersøgt for, om en af jer (eller begge) skulle have problemer med frugtbarheden?

Ja vi fejler ingenting 

Anmeld

28. juli 2014

*Mor Til Albert*

Anonym skriver:

Ja vi fejler ingenting 

Stress kan også være en årsag..

Anmeld

28. juli 2014

Anonym trådstarter

*Heidi* skriver:

Stress kan også være en årsag..

Så tror jeg at jeg er blevet stresset over den aldrig bliver positiv (tager virkelig hårdt på mig)

Anmeld

28. juli 2014

Rikkemor89

Hvis man tænker for meget over det kan det osse gøre at du ikke kan blive gravid..

Da jeg blev undersøgt efter lang tid der fik jeg en dom at jeg aldrig selv kunne lave et barn, så skulle tabe 24kg så kunne vi få hjælp, så gik der 2 mdr så var jeg gravid & det skete naturligt, så begynde vi igen her da vores søn var 1.5år & er i dag 4år og der er ikke kommet nogen endnu, nu er vi også gået fra hinanden, men det var nok kun ham jeg skulle have, så kender dine tanker om det :/

Anmeld

28. juli 2014

natashalarsen

kan trøste dig med her er vi på 15 mdr dn 8/8 16 mdr. Har et barn fra 14/10-12 synes bestemt også selv det hårdt, vi fejler hellere intet.
føler med dig

Anmeld

28. juli 2014

Hullabullabulla

Anonym skriver:

Jeg vil gerne forklare min historie, men helst over pb, så du må gerne skrive privat til mig hvis du har lyst

Anmeld

28. juli 2014

Anonym trådstarter

Mange tak alle sammen <3 du må gerne skrive pb til mig  Jeg har lige kigget på testen jeg tog i dag ... Og der er kommet en svag streg...men den kan jeg vel ikke regne med ??

Anmeld

28. juli 2014

Anonym trådstarter

Britt88 skriver:

Jeg vil gerne forklare min historie, men helst over pb, så du må gerne skrive privat til mig hvis du har lyst

Ups det kan du jo ikke ... Jeg skriver til dig lidt senere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.