Børneværelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. juli 2014

AMM00

Hej alle

Jeg skal til at indrette min søns soveværelse. Han fylder 2 år til september. Og han er hel vild med biler og alt hvad der har med biler at gøre. Derfor har jeg fundet en rigtig fed bil seng som jeg ved at han ville blive rigtig glad for.

Men der findes kun rød af den slags. Og jeg vil gerne pynte han værelse op så det ligner et rigtigt børne soveværelse til en dreng.

Så hvad synes i jeg kan have af farver på det værelse når sengen vil være rød? Hvilke farver kan jeg bruge på værelset.

Har i evt nogle ideer til hvilket tæppe osv der kan gøre det til et hyggeligt soveværelse?
Jeg tænker lidt at tilføje noget blå men vil det være flot ?

I får lige et billede af sengen

På forhånd tak

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2014

Mama85

AMM00 skriver:

Hej alle

Jeg skal til at indrette min søns soveværelse. Han fylder 2 år til september. Og han er hel vild med biler og alt hvad der har med biler at gøre. Derfor har jeg fundet en rigtig fed bil seng som jeg ved at han ville blive rigtig glad for.

Men der findes kun rød af den slags. Og jeg vil gerne pynte han værelse op så det ligner et rigtigt børne soveværelse til en dreng.

Så hvad synes i jeg kan have af farver på det værelse når sengen vil være rød? Hvilke farver kan jeg bruge på værelset.

Har i evt nogle ideer til hvilket tæppe osv der kan gøre det til et hyggeligt soveværelse?

På forhånd tak

Blå og gul ville passe godt sammen med sengen 

Anmeld

28. juli 2014

AMM00

Mama85 skriver:

Blå og gul ville passe godt sammen med sengen 

Tak for dit svar

Anmeld

28. juli 2014

Mamalou

Man kan få tæppe i Ikea med bilbaner på. Min søn har et og elsker at lege med biler på det

Anmeld

28. juli 2014

LinLin

AMM00 skriver:

Hej alle

På forhånd tak

Jeg synes da det ligner et "rigtigt" drengeværelse - bare det at der er en bil.. Har i hvert fald endnu ikke set et pigeværelse med en racerbilsseng og rød er da en lige så fed farve til drenge som til piger!?

Jeg tænker een mørkeblå væg (fx den sengen skal stå op ad) kunne være fedt. Man kan også få fotovægge med biler...

Anmeld

28. juli 2014

Jegermig

Hvad med mørke blå gardiner som skinner, ligesom bilen, og ja et tæppe med bilbane på.? Og måske sætte ikea hænge hylder op, og stille fine model biler os.  

Anmeld

28. juli 2014

AMM00

LinLin skriver:

Jeg synes da det ligner et "rigtigt" drengeværelse - bare det at der er en bil.. Har i hvert fald endnu ikke set et pigeværelse med en racerbilsseng og rød er da en lige så fed farve til drenge som til piger!?

Jeg tænker een mørkeblå væg (fx den sengen skal stå op ad) kunne være fedt. Man kan også få fotovægge med biler...

Tak for svar

Selvfølgelig er det en drenge bil, men tænker at feks at male væggen hvilken farve. Men ja mørkeblå ville også være en din farve mange tak for dit svar ??

Anmeld

28. juli 2014

Chevro

AMM00 skriver:

Hej alle

På forhånd tak

Når du kører i så pang farver som bilen er! Den er super flot! ;-)
- Så vil jeg nok lave gulvet sort, en lækkert sort gulvtæppe, som er lækkert at lege på, at hygge sig på, og kan rulle rundt på (:

Det kan hurtigt blive meget forvirrende at kigge på, hvis du også vælger alle mulige farver på vægge og på tæppe osv..

Tænker jo at det er det sted hvor han skal sove, og falde til ro også (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.