Ingen positiv ÆL tests, men ÆL udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. juli 2014

Missa

Hej Piger 

Jeg er ny herinde og faldet lidt af på den mht. Hvornår man bedst bliver gravid i sin cyklus og derfor har jeg købt ÆL-tests.

Min første dag med mens var 13.juli... Allerede tirsdag begynder jeg at tage ÆL tests hver morgen. De første 2 dage er de meget svage og på 3. Dagen (torsdag) bliver den noget mørkere, men ikke så mørk som kontrolstregen. Så den er som sådan negativ.

Men mit udflåd fredag er blevet klæbrig og der er en del af det, så manden og jeg hygger lidt om aftenen.  Morgen efter ( fredag) er testen stadig det samme. Tager endnu en test om aften og stadig det samme "negative" resultat 

Lørdag morgen tager jeg endnu en test, stadig det samme resultat og farve på test. Negativ. Vi morgen"hygger" lidt manden og jeg. Sidst på eftermiddagen tager jeg endnu en test og nu aftager farven på testen en del.  Og så er jeg forvirret! Drønner ned i Lidl og køber et andet mærke ÆL teste. Men får nøjagtig samme resultat som testen fra strimmeltesten.

Idag søndag er min udflåd blevet Hvidt og let klumpet ( undskyld detaljerne)  Så det tyder på at jeg har haft ÆL uden en eneste positiv test 

Er der nogen af jer der har oplevet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2014

Rockertand

Missa skriver:

Hej Piger 

Jeg er ny herinde og faldet lidt af på den mht. Hvornår man bedst bliver gravid i sin cyklus og derfor har jeg købt ÆL-tests.

Min første dag med mens var 13.juli... Allerede tirsdag begynder jeg at tage ÆL tests hver morgen. De første 2 dage er de meget svage og på 3. Dagen (torsdag) bliver den noget mørkere, men ikke så mørk som kontrolstregen. Så den er som sådan negativ.

Men mit udflåd fredag er blevet klæbrig og der er en del af det, så manden og jeg hygger lidt om aftenen.  Morgen efter ( fredag) er testen stadig det samme. Tager endnu en test om aften og stadig det samme "negative" resultat 

Lørdag morgen tager jeg endnu en test, stadig det samme resultat og farve på test. Negativ. Vi morgen"hygger" lidt manden og jeg. Sidst på eftermiddagen tager jeg endnu en test og nu aftager farven på testen en del.  Og så er jeg forvirret! Drønner ned i Lidl og køber et andet mærke ÆL teste. Men får nøjagtig samme resultat som testen fra strimmeltesten.

Idag søndag er min udflåd blevet Hvidt og let klumpet ( undskyld detaljerne)  Så det tyder på at jeg har haft ÆL uden en eneste positiv test 

Din ægløsning falder vejledende 14 dage FØR forventet menstruation, så hvis cyklus er 28 dage, er det ca. dag 13 du skal forvente positiv test - hvis din cyklus er 34 dage, er det ca. på dag 19, du skal lede.

Anmeld

28. juli 2014

Mother-love

Missa skriver:

Hej Piger 

Det skal lige siges ikke alle kan fremtrylle en positiv æl tests. Så det kan også være det. Men jeg ville fortsætte med at prøve med testene i næste cyklus.

Normalt får jeg æl slim en 3-5 dage før jeg får æl.

Anmeld

28. juli 2014

Rockertand

Mother-love skriver:

Det skal lige siges ikke alle kan fremtrylle en positiv æl tests. Så det kan også være det. Men jeg ville fortsætte med at prøve med testene i næste cyklus.

Normalt får jeg æl slim en 3-5 dage før jeg får æl.

Ikke alle evner at fremtrylle en positiv test, men hvis du har LH-stigning og er helt normal fertil, så er den også målbar, det er simpel kemi og ingen hokus-pokus der

Anmeld

28. juli 2014

Mother-love

Rockertand skriver:

Ikke alle evner at fremtrylle en positiv test, men hvis du har LH-stigning og er helt normal fertil, så er den også målbar, det er simpel kemi og ingen hokus-pokus der

Da jeg blev gravid med Isabella kunne jeg ikke få en positiv test. Trods det jeg testede hver dag fra min mens stoppede og så til test dagen.hvor jeg var gravid.

Anmeld

28. juli 2014

Missa

Mother-love skriver:

Da jeg blev gravid med Isabella kunne jeg ikke få en positiv test. Trods det jeg testede hver dag fra min mens stoppede og så til test dagen.hvor jeg var gravid.

Min cyklus er på præcis 28 dage. Men havde ÆL slim ca. 3 dage... Men ikke den dag hvor jeg skulle være mest fertil ud fra beregninger. Jeg tror simpelthen de tests ikke virker på mig. Men må vente og se om der har været gevinst efter den 10. August. Ellers må jeg prøve med temperaturmåling. Det er da trodsalt en noget billigere løsning end at bruge en helt masse ÆLtests der ikke virker på mig. Men rart at vide at du blev gravid trods negative ÆL tests 

Anmeld

28. juli 2014

Rockertand

Mother-love skriver:

De fleste kan ikke nøjes med at teste 1 gang om dagen, de fleste skal teste 2-3 gange, nogle flere gange, det afhænger af, hvor mange timer peak'et er, man skal jo ramme "vinduet", og jo flere forsøg, jo bedre, indtil man har styr på sin krop og cyklus.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.