Brug for et råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
7 svar
7 synes godt om
27. juli 2014

MissMaria

Har lige brug for et godt råd ??
I dag har vores søn (fra maj 2011) været uden ble - han har haft et par uheld men også "gevinst" på potten.. Han har fået ble på her da han skulle i seng.. Men hvad gør vi i morgen når han skal i børnehave, skal det være med eller uden ble ?
Må heller lige tilføje vi har potte trænet et stykke tid, hvor han dog bare fik bleen af når han skulle på potten og ble på igen bagefter..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2014

TNBC

MissMaria skriver:

Har lige brug for et godt råd ??
I dag har vores søn (fra maj) været uden ble - han har haft et par uheld men også "gevinst" på potten.. Han har fået ble på her da han skulle i seng.. Men hvad gør vi i morgen når han skal i børnehave, skal det være med eller uden ble ?
Må heller lige tilføje vi har potte trænet et stykke tid, hvor han dog bare fik bleen af når han skulle på potten og ble på igen bagefter..

Jeg vil sige uden, og så fortæl pædagogerne det, så de kan huske ham på at han skal ind og prøve, og husk mere ekstra tøj. og bukser der er lette at få af. 

Anmeld

27. juli 2014

4kløver

Uden ble og masser af tøj. 

Og hvor er han sej  

Anmeld

27. juli 2014

MissMaria

Yurie skriver:

Jeg vil sige uden, og så fortæl pædagogerne det, så de kan huske ham på at han skal ind og prøve, og husk mere ekstra tøj. og bukser der er lette at få af. 

Det er også det vi tænker selv... Har pakket masser af ekstra tøj og heldigvis bliver det jo varmt i morgen, så det jo ikke meget tøj han skal have på alligevel..

Anmeld

27. juli 2014

MissMaria

4kløver skriver:

Uden ble og masser af tøj. 

Og hvor er han sej  

Tænker vi også lidt selv... Har pakket masser af tøj
Eneste "problem" boxer shorts'ene i str 86/92 falder af ham når han går (de kan jo ikke spændes ind livet )

Anmeld

28. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MissMaria skriver:

Tænker vi også lidt selv... Har pakket masser af tøj
Eneste "problem" boxer shorts'ene i str 86/92 falder af ham når han går (de kan jo ikke spændes ind livet )

Jeg har trusser til min dreng i stedet for boksershorts. Man kan købe en pakke med ret mange i, i føtex/Bilka/h&m. 

Men jeg ville sige som de andre : uden ble. 

Anmeld

28. juli 2014

4kløver

Gik det godt  

Anmeld

6. august 2014

MissMaria

4kløver skriver:

Gik det godt  

Undskyld mit sene svar ;0) Det er bare gået så godt - han havde 1 uheld i børnehaven om mandagen og igen 1 om onsdagen, ellers intet ;0) i mandags var vi i legoland og havde taget masser af skiftetøj med, men fik overhovedet ikke brug for det - han er så sej ;0) De sidste 2 nætter har han heller ikke haft ble på om natten..
Så nu har vi bare en stor dreng ;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.