Anonym skriver:
Goddag de damer 
er er der nogen af jer der blir virkelig hormonel omkring æl? Skal have min mens den 12/13 august, men synes ikke at kunne tyde æl tegn i denne måned? - hverken udflåd eller tests.
Jeg har igår og idag rendt rundt og blevet super irriteret på min kæreste over de mindste ting som jeg normalt ryster på hovedet af eller sågar smiler lidt af. 
Nej...men jeg kender piger der gør.
Man kalder det PMS (PræMenstruelSyndrom) og kvinder kan faktisk lide af det stort set hele tiden.
Det er en hormonel lidelse og nogle kvinder bliver virkeligt skøre i skallen af det 
I USA er der kvinder der er blevet frikendt for mord, fordi læger har kunnet påvise, at de led af extrem PMS.
Jeg havde PMS symptomer 2 dage før mens..og havde bare SÅ ondt af mig selv..og var sur og umulig og heeeeelt enormt tudevorn Hehe!
Men som årene gik, fandt jeg jo ud af, at når den dag kom, så skulle jeg bare have fred og gå tidligt i seng, for jeg kunne jo ikke engang holde mig selv ud.
Jeg har en mangeårig veninde, der har lidt af extrem PMS.
Hendes symptomer startede hver måned en uge efter mens og kørte så på indtil midt i mens.
Hun fik voldsomme humørsvingninger og horrible migræneanfald. Det var bare så synd for hende.
Omsider gik en læge ind på at lade hende få fjernet livmoderen men ikke engang det hjalp, først da hun fik fjernet æggestokkene hjalp det, og da hun fik noget mandligt kønshormon i tilgift, faldt der helt ro over det.
I dag er hun som et nyt menneske, og hun har det dejligt.

Kærligst
Sussie
Anmeld