Hvordan ømme bryster?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
8 svar
1 synes godt om
27. juli 2014

Anonym trådstarter

Hvordan mærkes ømme bryster? Jeg kan mærker at der stikker noget i dem. Men de er ikke ømme på den måde. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2014

Sarita Thomasardóttir

Anonym skriver:

Hvordan mærkes ømme bryster? Jeg kan mærker at der stikker noget i dem. Men de er ikke ømme på den måde. 

Lidt som da man i sine unge teenage år begyndte at få bryster. De bliver bare mere hårde, fyldige og brystvorterne er MEGET følsomme.

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

Hvornår mærkede du det i din graviditet? Du har bare den flotteste mave

Anmeld

30. juli 2014

May86

Uff! Mine gjorde ondt ved løb. Måtte holde lidt på dem. Manden måtte ikke klemme på dem, og vandstrålerne I bruseren gjorde naller på brystvorterne. 

Hvis jeg lige som fik trykket lidt på siden af brysterne var det ømt også.

Er egentlig svært svært at beskrive. 

Anmeld

31. juli 2014

Chevro

Anonym skriver:

Brystvorterne bliver ofte i starten følsomme, større og mørkere

Selve brystet kan af og til føles ømt når man trykker på det eller lign. men ikke noget man sådan generes af

Anmeld

31. juli 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Brysterne føles som cement, og de er meget følsomme over for berøring.

Anmeld

31. juli 2014

Trekløver(:

Anonym skriver:

Brysterne føles som cement, og de er meget følsomme over for berøring.

Anmeld

31. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tror det er temmelig forskelligt (bare se svarene her) ved mig føltes de ømme når jeg trykkede på dem på siderne. Og føltes tunge når jeg tog bh'en af om aftenen. Ikke noget jeg mærkede til, medmindre jeg mærkede efter og trykkede på dem. mine brystvorter er først blevet ekstra følsomme nu her hvor jeg er over halvvejs. 

Anmeld

31. juli 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg havde altid ØMME bryster ved mens... Men så en aften ejg skulle varme op til håndboldkamp, ja så måtte jeg opgive at løbe for mine bryster gjorde bare så ondt når jeg løb. Fandt det så mærkeligt at jeg tog en test dagen efter, og tja.. har en bebs på 10 mdr i dag .-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.