3+0 og pletblødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

991 visninger
10 svar
2 synes godt om
27. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg er 3+0 i dag og har de sidste 2 dage haft mens smerter og lidt lyserød på papiret når jeg tørrer mig.

Er der andre der har oplevet det? 

Graviditet er nok ikke så aktuelt, da vi har prøvet længe. 

Men undrer mig over min cyklus pludselig er sådan, når den ellers er regelmæssig. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2014

anonym58

Anonym skriver:

Jeg er 3+0 i dag og har de sidste 2 dage haft mens smerter og lidt lyserød på papiret når jeg tørrer mig.

Men undrer mig over min cyklus pludselig er sådan, når den ellers er regelmæssig. 

Jeg er 5+1 henne i min graviditet men har ikke haft smerter i underlivet som sådan, det kommer og går men har ikke haft pletblødninger udover ømme bryster mærker jeg næsten ingenting

Jeg synes du skal kontakte din læge på mandag og lige hører ad om det er normalt.. Held og lykke

knus Sibel  

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

anonym58 skriver:

Jeg er 5+1 henne i min graviditet men har ikke haft smerter i underlivet som sådan, det kommer og går men har ikke haft pletblødninger udover ømme bryster mærker jeg næsten ingenting

Jeg synes du skal kontakte din læge på mandag og lige hører ad om det er normalt.. Held og lykke

knus Sibel  

Må lige se tiden an. 

Måske er det bare lidt rod i denne cyklus

Anmeld

28. juli 2014

HKMK86

Det lyder som implationsblødning

Det kommer ca. en uge efter ægløsning, når ægget sætter sig fast... Ikke alle oplever det, men en del gør

Anmeld

28. juli 2014

Anonym trådstarter

HKMK86 skriver:

Det lyder som implationsblødning

Det kommer ca. en uge efter ægløsning, når ægget sætter sig fast... Ikke alle oplever det, men en del gør

Det er holdt op. 

Der kom meget lidt i 2 dage. Har lidt niv og jag. Så vi må se her om en lille uges tid. 

Anmeld

28. juli 2014

HKMK86

Lyder lovende, krydser 

Anmeld

28. juli 2014

TrineMine86

Anonym skriver:

Jeg havde nøjagtigt det samme da jeg ventede min søn, tænkte nu kommer min mens, men det gjorde den ikke og stod med positiv test 7-10 dage efter.. Jeg tror det er lykkedes jer.. Jeg krydser fingre

Anmeld

29. juli 2014

anonym58

Jeg har oss lige fået en blodplet idag.. Jeg er 5+3 henne i min graviditet.. Er bange for der er fare for abort det er en lyserød farve.. nogen der kender til det?

Knus Sibel <3

Anmeld

29. juli 2014

Tina hede-jensen

Hej

Jeg oplevede det da jeg ventede min datter plet blødte jeg også men

Men hvis det bliver tykt og klumpet så kontakt lægen

Anmeld

30. juli 2014

anonym58

Tina hede-jensen skriver:

Hej

Jeg oplevede det da jeg ventede min datter plet blødte jeg også men

Men hvis det bliver tykt og klumpet så kontakt lægen

Det er ikk sådan wow rødt, det er mere lyserødt..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.