Tik tik månederne går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
1 svar
1 synes godt om
27. juli 2014

Anonym trådstarter

Har en fornemmelse af min mens kommer om 12 dage. Tror ikke længere på en graviditet efter 1 år og 4 mdr snart uden nogen form af held.Har et barn fra 14/10-12 så kan jo sagtens blive gravid.
Er virkelig træt af at det, jeg er blevet tjekket, min mand blev for ½ år siden og alt så fin ud..

Kommer nogle gange bare lige i tanke om, hvor længe der er gået.
Normalt går jeg ikke og driver mit hoved med pb
Bliver bare meget trist når bekendte fortælle de med spirre, og jeg inden har fortalt med grædende hjerte min mand og jeg ikke er blevet endnu, så det ikke lige det jeg ønsker at lytte på ved det virker egoistisk :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2014

esioul

Anonym skriver:

Har en fornemmelse af min mens kommer om 12 dage. Tror ikke længere på en graviditet efter 1 år og 4 mdr snart uden nogen form af held.Har et barn fra 14/10-12 så kan jo sagtens blive gravid.
Er virkelig træt af at det, jeg er blevet tjekket, min mand blev for ½ år siden og alt så fin ud..

Kommer nogle gange bare lige i tanke om, hvor længe der er gået.
Normalt går jeg ikke og driver mit hoved med pb
Bliver bare meget trist når bekendte fortælle de med spirre, og jeg inden har fortalt med grædende hjerte min mand og jeg ikke er blevet endnu, så det ikke lige det jeg ønsker at lytte på ved det virker egoistisk :/

Selvom ingen af jer fejler noget, kan man godt have behov for hjælp.

Vi er selv uforklarligt barnløse og alle prøver er fine. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.