Føler mig sej!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
10 svar
12 synes godt om
26. juli 2014

Bak

Eller i hvert fald tilfreds med aftenens indsats!!
Har taget en kæmpe opvask (vi er lige flyttet i hus UDEN opvaskemaskine ), har lagt flere ugers vasketøj samme (eller sådan føltes det i hvert fald ) OG sidst men ikke mindst, har jeg gjort badeværelserne rene!
Hvad har I lavet lørdag aften? Sikkert noget meget sjovere, men hold op, hvor føles det godt, at det nu er gjort

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2014

Trekløver(:

Sikke effektiv du er

Her var dagen og lidt af aftenen gået på at fejre datteren 1 års fødselsdag. Efterfulgt af kæmpe oprydning

Anmeld

26. juli 2014

FruK

Lagt vasketøj sammen for de sidste tre uger... 

Anmeld

26. juli 2014

debbie19

jeg har lagt på sofaen og spist en hel skildpaddeislagkage på 1.3 liter spørg mig lige om jeg har dårlige samvittighed efter sidste mundfuld

Anmeld

27. juli 2014

Tip!

Lagt tøj på plads efter vi er kommet hjem fra ferie, har sat et par maskiner over, og hængt ud, ryddet op... 

Jeg var egentlig gået i seng, men kunne ikke sove for varmen..  Så hellere lidt produktiv.. 

Anmeld

27. juli 2014

Bak

M_V skriver:

Sikke effektiv du er

Her var dagen og lidt af aftenen gået på at fejre datteren 1 års fødselsdag. Efterfulgt af kæmpe oprydning

Stort tillykke med din pige! Dejlig måde at bruge dagen på Selvom oprydningen følger efter sådan en fejring

Anmeld

27. juli 2014

Bak

FruK skriver:

Lagt vasketøj sammen for de sidste tre uger... 

Haha, godt jeg ikke er den eneste

Anmeld

27. juli 2014

Bak

debbie19 skriver:

jeg har lagt på sofaen og spist en hel skildpaddeislagkage på 1.3 liter spørg mig lige om jeg har dårlige samvittighed efter sidste mundfuld

Se det er faktisk også noget af en bedrift Kunne jeg også have fundet på, bortset fra jeg nok havde valgt en (ti) plade(r) chokolade i stedet Is kan jeg bare ikke spise ret meget af.

Anmeld

27. juli 2014

Bak

Twinkle little star skriver:

Lagt tøj på plads efter vi er kommet hjem fra ferie, har sat et par maskiner over, og hængt ud, ryddet op... 

Jeg var egentlig gået i seng, men kunne ikke sove for varmen..  Så hellere lidt produktiv.. 

Lyder også ret produktivt! Godt arbejde! Ja den her varme er svær at finde ro i. Jeg er bare vildt træt for tiden, så jeg falder som regel omkuld kl 20! Så i aftes var der lige et helt usædvanligt overskud, der skulle udnyttes lidt

Anmeld

27. juli 2014

Trekløver(:

Bak skriver:

Stort tillykke med din pige! Dejlig måde at bruge dagen på Selvom oprydningen følger efter sådan en fejring

Tak og ja det var en skøn dag og hele oprydningen bagefter værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.