ÆL spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

353 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg er næsten lige stoppet med p-piller, som jeg fik kort efter jeg fødte.

Havde i en uge derefter svag pletblødning fra d. 2/7, fik d. 15 det der minder om mens, normal mængde blødning og smerter men kun i 3½ døgn (normalt 4-5 dage).

Havde før min graviditet en cyklus på mellem 30-34 dage, har ikke kunne vente, så har testet for ÆL hver 2 dag nu i 6 dage.

Synes jeg har læst mig frem til at hvis jeg siger at jeg ca har en cyklus på 32 dage så bør jeg have ÆL ca på dag 13, altser på mandag d 28 hvis blødningen d. 15 var min mens.

Men for to dage siden havde jeg en svag streg på ÆL test, men den var helt blank her til aften, burde den ikke have været lidt kraftigere?, af det jeg har læst frem til, tiltager det hormon man tester for op til ÆL

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld

27. juli 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Havde i en uge derefter svag pletblødning fra d. 2/7, fik d. 15 det der minder om mens, normal mængde blødning og smerter men kun i 3½ døgn (normalt 4-5 dage).

Havde før min graviditet en cyklus på mellem 30-34 dage, har ikke kunne vente, så har testet for ÆL hver 2 dag nu i 6 dage.

Synes jeg har læst mig frem til at hvis jeg siger at jeg ca har en cyklus på 32 dage så bør jeg have ÆL ca på dag 13, altser på mandag d 28 hvis blødningen d. 15 var min mens.

Men for to dage siden havde jeg en svag streg på ÆL test, men den var helt blank her til aften, burde den ikke have været lidt kraftigere?, af det jeg har læst frem til, tiltager det hormon man tester for op til ÆL

Stregerne kan komme og gå som vinden blæser. Det er svært at finde ægløsning, når man slet ikke kender cykluslængde, så enten skal du virkelig give den en skalle og risikere at teste rigtigt meget, ellers skal du vente til du kender en cirka-længde.

Anmeld

27. juli 2014

Mutti2

Anonym skriver:

Jeg kan ikke hjælpe med et svar på dit spm. Vil blot anbefale den app der hedder "womanlog" til at holde styr på cyklus symptomer osv. Jeg brugte den selv da jeg var i IUI behandling

Pøj pøj med det hele

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Stregerne kan komme og gå som vinden blæser. Det er svært at finde ægløsning, når man slet ikke kender cykluslængde, så enten skal du virkelig give den en skalle og risikere at teste rigtigt meget, ellers skal du vente til du kender en cirka-længde.

Min cyklus har altid været rimelig "stabil" på de 30-34 dage hvis man kan kalde det det, håbede bare på at fange min ÆL i første cyklus.

Fik foresten en streg på æl test her for en halv time siden, dog lang fra positiv.

Anmeld

27. juli 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Min cyklus har altid været rimelig "stabil" på de 30-34 dage hvis man kan kalde det det, håbede bare på at fange min ÆL i første cyklus.

Fik foresten en streg på æl test her for en halv time siden, dog lang fra positiv.

Hvis din cyklus er 34 dage, skal du vejledende regne med ægløsning på dag 20.

Anmeld

7. august 2014

Anonym trådstarter

Hmm troede efter disse to at nu måtte min ÆL endelig være på vej, men nu bløder jeg

Første billed fra i går aftes, den anden fra nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.