Mad til barnedåb

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

914 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. juli 2014

mortilsilke

Hvor meget brugte i på mad til jeres barnedåb?
Vi bliver ca 45 mennesker hvis alle kommer, og regner med at lave en hjemmelavet buffet med nogle forskellige slags kød, kartofler, pastasalat og lign.
Hvad brugte i på mad, hvad serverede i, og hvad brugte i på drikkelse, og hvor meget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2014

Aagaard

VenterVanessa skriver:

Hvor meget brugte i på mad til jeres barnedåb?
Vi bliver ca 45 mennesker hvis alle kommer, og regner med at lave en hjemmelavet buffet med nogle forskellige slags kød, kartofler, pastasalat og lign.
Hvad brugte i på mad, hvad serverede i, og hvad brugte i på drikkelse, og hvor meget?

dåben blev ca. 4000 ialt
Vi fik nogle venner der alligevel skulle til Tyskland om at tage drikkelse med hjem
Vi lavede 3 fondant lagkager + muffins til dessert og hjemmelavede tortillas med alt hvad dertil hører af dybbelse og tilbehør. 
The og kaffe til kagerne.

Vi var vidst omkring 30

Anmeld

26. juli 2014

Bianka

Vores barnedåb kostede knap 5000 kr. Jeg lavede alt maden selv, og min svigermor syede min søns dåbstøj som var en matrosdragt som kostede 175 kr i materialer. Til dåben fik vi 6 forskellig slags tapas, grillet kalvefilet og grillet fyldt kalkunbryst, samt 2 slags kartofler, og 3 salater, brød mm. Til dessert var der brownie med is, hjemmelavet daimislagkage og dåbskage. Drikkevarer var hvid- og rødvin, øl, sodavand, kaffe og the. Vi holdt barnedåben hjemme og var 32.

Anmeld

26. juli 2014

Marts<3

Omkring 5000kr... Vi lavet maden på stedet hvor vi holdte, og det var super lækkert og nem. Tror hele dåben blev omkring 10.000kr....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.