birthee skriver:
Nå, jeg er blevet ramt af oprydningsflip... Eller, det er egentlig en nødvendighed, for hvis vi ikke får ryddet et helt værelse (stort) ovenpå, så får vi aldrig lavet værelse til vores datter... Men, jeg har så bestemt at jeg vil starte ud med tøjet - på vores yngste søns værelse står der 5 kurve med tøj, som er noget de er vokset ud af, noget de kan komme til at passe om et år til halvandet...
Skal man gemme tøj så længe?
Hvordan sorterer I ud i jeres eget tøj?
Hvor mange dele af hver stykke tøj har jeres barn (bluser/bukser/shorts/nederdele/kjoler/undertøj)???
Gode råd modtages gerne 
God lørdag derude 
Jeg har altid gang i tøjsorteringen - indtil videre 
Imens jeg har haft barsel har jeg ryddet ud i mit eget, den ældstes og nu den mindstes 
Jeg gemmer bukser, bodyer og trøjer fra den ældste. Godt nok er det en pige, og vi har nu en lillebror, men hendes gamle jeans kan han sagtens bruge i vuggestuen, så dem har jeg gemt væk i en rullekasse, indtil han kan bruge dem. Ikke om jeg vil smide det ud, for at købe nyt - haha jeg er alt for nærig, når han kan bruge dem senere 

Hun har haft brugt nogle trøjer og bodyer som han sagtens kan bruge (blå, sort osv.), så det gemmer jeg også 
Anmeld