Gave til den kommende far?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

445 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. juli 2014

Anonym trådstarter

Nogen der kan komme med en ide til en gave til den kommende far?

Synes tit fædrene bliver glemt i graviditetsrutsjebanen, og synes at den kommende far til min lille "spunk" fortjener en, eller flere, små betænksomme ting for at vise han ikke er glemt.

Men hvad han sku have, kan mit hoved ikke tænke sig til her i sommerheden.. Kan i komme med nogle gode ideer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Synes tit fædrene bliver glemt i graviditetsrutsjebanen, og synes at den kommende far til min lille "spunk" fortjener en, eller flere, små betænksomme ting for at vise han ikke er glemt.

Men hvad han sku have, kan mit hoved ikke tænke sig til her i sommerheden.. Kan i komme med nogle gode ideer?

Først lige et spørgsmål, hvorfor er du anonym i sådan en tråd her? Undrer mig bare

Måske en humoristisk bog om at være far kunne være en gaveide her i varmen, jeg købte bogen far alene hjemme til min mand da han skulle på barsel, og den var en stor succes, og jeg kender også til en bog der hedder, du skal være far og du har 40 uger til at fatte det

Monica

Anmeld

26. juli 2014

lineog4

Min mand fik en che guevara t- shirt fordi joken var hvis vi fik en dreng skulle han hedde Che. Og så fik han to dronninge kroner fra fastelavn en med rød papir og en med blå og så var vædde målet om han turde tage den rigtige farve på når jeg havde født. 

De andre gange fik han ikke noget, men det gjorde jeg såmænd heller ikke ;-)

Anmeld

26. juli 2014

De3Guldklumper

Anonym skriver:

Giv ham bogen: far på færde af Lars Daneskov.

Den giver et godt grin

Anmeld

26. juli 2014

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Først lige et spørgsmål, hvorfor er du anonym i sådan en tråd her? Undrer mig bare

Måske en humoristisk bog om at være far kunne være en gaveide her i varmen, jeg købte bogen far alene hjemme til min mand da han skulle på barsel, og den var en stor succes, og jeg kender også til en bog der hedder, du skal være far og du har 40 uger til at fatte det

Monica

Fik lavet anonymitet ved en fejl

De er værd til overvejelse. Har godt kigget på du skal være far bogen der  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.