Kørepose?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

678 visninger
7 svar
1 synes godt om
25. juli 2014

Mother-love

Hej piger.
Nu har jeg termin i januar. Og tænker at jeg vil købe en kørepose de der duniduo uld kombipose.
Men hvordan fungere de helt præcist.
Skal baby ligge i den og så i liften eller bare i selve barnevognen?
Hvor meget tøj skal de have på i sådan en?

Hvor lang tid brugte i jeres?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

Mother-love

26. juli 2014

Mother-love

Virkelig ingen der kan hjælpe?

Anmeld

26. juli 2014

Mother-love

56 har kigget men ingen kan svare

Anmeld

26. juli 2014

De3Guldklumper

Mother-love skriver:

Hej piger.
Nu har jeg termin i januar. Og tænker at jeg vil købe en kørepose de der duniduo uld kombipose.
Men hvordan fungere de helt præcist.
Skal baby ligge i den og så i liften eller bare i selve barnevognen?
Hvor meget tøj skal de have på i sådan en?

Hvor lang tid brugte i jeres?

Har aldrig selv haft andet end lift men kender mange som har haft sådan en kørepose.

Når barnet er spæd skal du have en plade i bunden af den og så fungere den i stedet for en lift. Altså du ligger den direkte i bv

Nogle køreposer kan du købe vinter/ sommerdyne til og dem skifter man så efter årstiden.

Hvor meget tøj børn skal have på i dem er vist meget individuelt alt efter om du får et meget varmt barn eller køligere barn (hvis man kan side det sådan har hørt at nogle ligger den ud i body og strømpebukser selvom det er vinter, sne og minus grader

Anmeld

26. juli 2014

ano14316

Med bæreplade i fungere den som lidt i sig selv... Og jeg mener ikke der er plads til posen i en lift..

Jeg har købt både Din og uld til min, da jeg synes at ulddynen er lidt flad i det...

Anmeld

26. juli 2014

tarkoflen

Jeg havde voksi men i starten brugte vi lift fordi Thea var så lille og blev væk i voksi synes jeg og fordi vi havde mulighed for at låne en lift.

Hvis der er en form for bæreplade i kan den sagtens bruges som lift også

Anmeld

26. juli 2014

Mother-love

Pylle3 skriver:

Har aldrig selv haft andet end lift men kender mange som har haft sådan en kørepose.

Når barnet er spæd skal du have en plade i bunden af den og så fungere den i stedet for en lift. Altså du ligger den direkte i bv

Nogle køreposer kan du købe vinter/ sommerdyne til og dem skifter man så efter årstiden.

Hvor meget tøj børn skal have på i dem er vist meget individuelt alt efter om du får et meget varmt barn eller køligere barn (hvis man kan side det sådan har hørt at nogle ligger den ud i body og strømpebukser selvom det er vinter, sne og minus grader

Tak for dit svar.
Jeg synes det er lidt en jungle at finde ud af.
Nu er min første nemlig fra 30. Maj og hun voksede hurtigt ud af liften.
Nu vil den bette nok ikke komme ud og sove den første tid. Men jeg har en datter der skal i børnehave så jeg tænker mest på hvad der vil være det bedste rent praktisk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.