Slå min tå :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.455 visninger
10 svar
3 synes godt om
25. juli 2014

MyLove E

Jeg var ved at lave cheesecake og aftensmad på samme tid. Så skulle jeg ha et fad inde i rodeskabet (ved i alle har sådan et) Der falder så en kande ud af skabet, sådan en til min blender. Den er bare så TUNG! Den røg lige ned på min tå, FUCK jeg skreg!! 

Det skete kl 17 og jeg har stadig sindssygt ondt.. 

Har i gode råd? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

Kamilla-m

En kold klud på. Min ene ser også sådan ud. Det er dog hele neglen :/ jeg tabte en stang fra IKEA højstolen ned over den forleden.

Anmeld

25. juli 2014

MyLove E

MortilMogL skriver:

En kold klud på. Min ene ser også sådan ud. Det er dog hele neglen :/ jeg tabte en stang fra IKEA højstolen ned over den forleden.

Av. Kan du gå på foden/ tåen? 

Anmeld

25. juli 2014

Kamilla-m

MyLove E skriver:

Av. Kan du gå på foden/ tåen? 

Ja - dog ikke den første dag.. Men den var også dobbel så stor. Jeg har brækket et lille stykke inde i den :/. Men der er ikke noget nu

Anmeld

25. juli 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Av av en kold klud på og foden op x

Anmeld

25. juli 2014

MyLove E

MortilMogL skriver:

Ja - dog ikke den første dag.. Men den var også dobbel så stor. Jeg har brækket et lille stykke inde i den :/. Men der er ikke noget nu

Så du har været til læge/ skadestue med den?

Kan ikke finde ud af om jeg skal gøre det. Den er ikke som sådan hævet men fuck den gør ondt 

Anmeld

25. juli 2014

MyLove E

StineW79 skriver:

Av av en kold klud på og foden op x

Tak søde 

Anmeld

25. juli 2014

Kamilla-m

MyLove E skriver:

Så du har været til læge/ skadestue med den?

Kan ikke finde ud af om jeg skal gøre det. Den er ikke som sådan hævet men fuck den gør ondt 

Ja for min tå blev så hævet at den ikke ramte jorden når jeg havde foden på jorden

Anmeld

25. juli 2014

MyLove E

MortilMogL skriver:

Ja for min tå blev så hævet at den ikke ramte jorden når jeg havde foden på jorden

Ja okay.  Jeg frygter bare sådan i morgen. Skal til polterabend,  håber den har det bedre der.

Anmeld

25. juli 2014

stm2812

MyLove E skriver:

Jeg var ved at lave cheesecake og aftensmad på samme tid. Så skulle jeg ha et fad inde i rodeskabet (ved i alle har sådan et) Der falder så en kande ud af skabet, sådan en til min blender. Den er bare så TUNG! Den røg lige ned på min tå, FUCK jeg skreg!! 

Det skete kl 17 og jeg har stadig sindssygt ondt.. 

Har i gode råd? 

Lægen/skadestuen gør desværre ikke noget når det er en tå man er kommet til skade med. Jeg brækkede min for et par år siden og var på skadestuen hvor de tapede tåen sammen med den ved siden af og så var det det. Min tå sidder stadig lidt forskudt af den anden, ligner faktisk den prøver at stikke af Og til tider summer den og sover. Rimelig ubehageligt

Men få en kold klud på og op med foden og slap af 

Og god bedring med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.