Er du homoseksuel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. juli 2014

qwaszx

Hvor mange herinde er homoseksuelle? 

Jeg synes det kunne være "hyggeligt" at samle flokken - bare fordi man kan, og fordi det er nemmere at relatere til andre der har/vil have børn, som står i samme situation livssituation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2014

qwaszx

qwaszx skriver:

Jeg synes det kunne være "hyggeligt" at samle flokken - bare fordi man kan, og fordi det er nemmere at relatere til andre der har/vil have børn, som står i samme situation livssituation

Er jeg virkelig den eneste herinde? 

Anmeld

27. juli 2014

FrkRaarup

qwaszx skriver:

Jeg er ikke, men vil da lige oppe tråden

Anmeld

27. juli 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
qwaszx skriver:

Er jeg virkelig den eneste herinde? 

Der var en lesbisk pige/kvinde, som var relativt aktiv herinde en overgang, men det er et stykke tid siden, og jeg kan ikke huske hendes brugernavn 

Min yngste søn på knap 16 er sprunget ud for nylig, men der går nok nogle år, før han bliver aktiv på en babyside 

Anmeld

27. juli 2014

TNBC

qwaszx skriver:

Der har i hvert fald været to kvinder herinde, der begge har fået en lille pige med der kærester. Kan ikke huske hvad den ene hedder, men hun har en blog(som godt nok er låst, hvis man ikke er inviteret)

Anmeld

27. juli 2014

Trekløver(:

qwaszx skriver:

Jeg er ikke, men der har for ikke så længe siden været en kvinde herinde med profilnavnet "UnderStjernerne" som var ret aktiv. Hun fik en datter med sin kæreste/kone

Anmeld

27. juli 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
qwaszx skriver:

Jeg er godt nok ikke homoseksuel, men biseksuel 

Dog i hetero-forhold i øjeblikket 

Anmeld

27. juli 2014

CarinaSB

TanyaGR skriver:

Jeg er godt nok ikke homoseksuel, men biseksuel 

Dog i hetero-forhold i øjeblikket 

Den hopper jeg med på :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.