Gravid under menstruation?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.035 visninger
9 svar
1 synes godt om
25. juli 2014

Bettezen

Jeg fik min menstruation d. 6 juni. Hvor jeg dagene før og efter min menstruation var sammen med manden. Min menstruation kom et par dage før end den plejer og varede kun 2 dage. 

Nu har jeg alverdens symptomer på at jeg er gravid.  

Jeg har haft menstruation lignede smerter og jag i underlivet. Mine bryster er afsindigt ømme og meget spændte siger min mand. Jeg er træt som et helt alderdoms hjem, har virkelig humørsvingninger så det basker. Er ramt af bumseangreb. Og er begyndt at skulle tisse hele tiden. Hm.. Er der andre der har oplevet at blive gravid under menstruation?   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juli 2014

LittleStarsMadeByUs <3

Sådan kan man godt få det når man har ÆL

Men, du burde da også have fået en mens efterfølgende?

Anmeld

25. juli 2014

LittleStarsMadeByUs <3

Oh hov ja - havde alm mens i uge 4 med den store, så opdagede først jeg var gravid i uge 8 da mens udeblev

Anmeld

25. juli 2014

SussieThyssen

Bettezen skriver:

Jeg fik min menstruation d. 6 juni. Hvor jeg dagene før og efter min menstruation var sammen med manden. Min menstruation kom et par dage før end den plejer og varede kun 2 dage. 

Nu har jeg alverdens symptomer på at jeg er gravid.  

Jeg har haft menstruation lignede smerter og jag i underlivet. Mine bryster er afsindigt ømme og meget spændte siger min mand. Jeg er træt som et helt alderdoms hjem, har virkelig humørsvingninger så det basker. Er ramt af bumseangreb. Og er begyndt at skulle tisse hele tiden. Hm.. Er der andre der har oplevet at blive gravid under menstruation?   

Ja det kan man godt..altså blive gravid under mens selvom det hører til sjældenhederne.
Men naturen har sine egne forunderlige veje.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. juli 2014

Bettezen

Ejj ups mener d. 6 juli. Det skete d. 6 juli og ikke 6 juni.

Det må være varmen.

Anmeld

25. juli 2014

Bettezen

Hvis det er aktuel. Hvordan beregnes det mon så?  

Anmeld

25. juli 2014

Masig

For det første: Man kan ikke blive gravid under mens. Kun under ægløsning. Mens kommer fordi ægget fra ægløsningen bliver udstødt da det ikke er blevet befrugtet og har sat sig fast. Men du kan have haft ægløsning ikke særlig lang tid efter din mens, og da sædceller i nogle tilfælde kan holde sig levende i flere dage oppe i dig, kan de godt have smuttet ind i ægget da det blev frigivet, selvom I havde sex nogle dage inden ægløsningen.

For det andet: 2 dages mens betyder ikke at du er blevet gravid under mens, men KAN betyde at du allerede var gravid og din krop så ikke helt havde opdaget det. Ca. 20% bløder lidt på de tidspunkter hvor de skulle have haft mens selvom de er gravide.

Så jeg tænker, tag en test, det er nok den eneste mulighed for at få svar... 

Anmeld

25. juli 2014

Bettezen

Masig skriver:

For det første: Man kan ikke blive gravid under mens. Kun under ægløsning. Mens kommer fordi ægget fra ægløsningen bliver udstødt da det ikke er blevet befrugtet og har sat sig fast. Men du kan have haft ægløsning ikke særlig lang tid efter din mens, og da sædceller i nogle tilfælde kan holde sig levende i flere dage oppe i dig, kan de godt have smuttet ind i ægget da det blev frigivet, selvom I havde sex nogle dage inden ægløsningen.

For det andet: 2 dages mens betyder ikke at du er blevet gravid under mens, men KAN betyde at du allerede var gravid og din krop så ikke helt havde opdaget det. Ca. 20% bløder lidt på de tidspunkter hvor de skulle have haft mens selvom de er gravide.

Så jeg tænker, tag en test, det er nok den eneste mulighed for at få svar... 

Testen siger negativ.  

Men kroppens signaler noget andet. 

Anmeld

27. juli 2014

Masig

Bettezen skriver:

Testen siger negativ.  

Men kroppens signaler noget andet. 

Så er det nok kroppen der spiller dig et puds 

Eller som en anden siger ægløsningssymptomer måske...

Anmeld

27. juli 2014

Bettezen

Så er det nok kroppen der spiller dig et puds 

Eller som en anden siger ægløsningssymptomer måske...

Jeg skulle have æl omkring d. 18-20  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.