Menses og ubehag. Lidt klamt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

521 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. juli 2014

Babydrøm

Hejsa 

Ville høre om der er nogen af jer der har haft det på denne måde:

Da jeg tog p-piller havde jeg altid mange menses smerter og generelt lidt ubehag under menses. Havde også tit lidt hård mave.

Efter p-pille stop i maj sidste år, har jeg ik haft lige så mange smerter under menses, kun nogen gange. 

Pludselig mandag aften fik jeg ondt i maven og dårlig mave, de sidste par dage har jeg haft ondt i maven on/off og dårlig mave/tynd afføring når jeg har været på toilet og oppustet. Idag er jeg begyndt at bløde lidt, min menses starter nok rigtig i morgen, desværre  

Har I haft det der dårlig mave før menses? Har aldrig prøvet det før, men er ik syg med feber eller noget, men det kan da ik være normalt at have dårlig mave i flere dage.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2014

Mor1986

Babydrøm skriver:

Hejsa 

Da jeg tog p-piller havde jeg altid mange menses smerter og generelt lidt ubehag under menses. Havde også tit lidt hård mave.

Efter p-pille stop i maj sidste år, har jeg ik haft lige så mange smerter under menses, kun nogen gange. 

Pludselig mandag aften fik jeg ondt i maven og dårlig mave, de sidste par dage har jeg haft ondt i maven on/off og dårlig mave/tynd afføring når jeg har været på toilet og oppustet. Idag er jeg begyndt at bløde lidt, min menses starter nok rigtig i morgen, desværre  

Har I haft det der dårlig mave før menses? Har aldrig prøvet det før, men er ik syg med feber eller noget, men det kan da ik være normalt at have dårlig mave i flere dage.. 

Min mave er altid total dårlig i forbindelse med menstruation. De første dage døjer jeg med dårlig mave. Og og nogen gange smerter. Min mave er altid oppustet og jeg tager gerne et par kg på

Anmeld

25. juli 2014

Babydrøm

Mor1986 skriver:

Min mave er altid total dårlig i forbindelse med menstruation. De første dage døjer jeg med dårlig mave. Og og nogen gange smerter. Min mave er altid oppustet og jeg tager gerne et par kg på

Okay lyder ubehageligt. Men så kan det da godt ske at det er normalt, har bare aldrig haft det på denne måde  Tak for dit svar.

Anmeld

25. juli 2014

RGN

Profilbillede for RGN

Det er vist desværre meget normalt. 

Anmeld

25. juli 2014

Clisolka

Babydrøm skriver:

Hejsa 

Sådan har jeg haft det før mens i rigtig mange år - det er desværre meget normalt med en omgang dårlig mave lige inden mens starter, og oppustet mave 

Anmeld

25. juli 2014

Babydrøm

RGN skriver:

Det er vist desværre meget normalt. 

Æv altså Så må spiren gerne komme så jeg slipper for det ubehag, selvom der så nok kommer noget graviditets ubehag, men det giver jo det bedste man kan få  

Anmeld

25. juli 2014

Babydrøm

Clisolka skriver:

Sådan har jeg haft det før mens i rigtig mange år - det er desværre meget normalt med en omgang dårlig mave lige inden mens starter, og oppustet mave 

Æv altså Er vant til oppustet mave, men ik dårlig mave, plejer at være lidt hård mave, men så har jeg da også prøvet det  Så må spiren gerne komme så jeg slipper for det ubehag, selvom der så nok kommer noget graviditets ubehag, men det giver jo det bedste man kan få 

Anmeld

25. juli 2014

Clisolka

Babydrøm skriver:

Æv altså Er vant til oppustet mave, men ik dårlig mave, plejer at være lidt hård mave, men så har jeg da også prøvet det  Så må spiren gerne komme så jeg slipper for det ubehag, selvom der så nok kommer noget graviditets ubehag, men det giver jo det bedste man kan få 

Ja, det er lidt ubehageligt, men jeg har efterhånden lært at leve med det 

Anmeld

27. juli 2014

Babydrøm

Clisolka skriver:

Ja, det er lidt ubehageligt, men jeg har efterhånden lært at leve med det 

Ja er vi jo nødt til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.