Søger hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

765 visninger
14 svar
5 synes godt om
24. juli 2014

Anonym trådstarter

Hej er igang med æl test og de sidste par dage synes jeg den langsomt er blevet tydeligere. Men nu synes jeg den er svagere? Den øverste er fra igår ved 18 tiden og den nederste idag ved 17.30 tiden? Har ikke kunne mærke tegn på æl men havde lidt slimet udflåd igår aftes men ved ik om det har været pga sex. Har haft øget vandet hvidt udflåd de sidste par dage. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen der har nogle input? Hvad er chancen for at den ku have været positiv igår? Den jeg tog i morges synes jeg også var lidt svag i forhold til de sidste par dage? 

Anmeld

24. juli 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Jeg har desværre ikke forstand på de der strimmel teste, de drev mig til vanvid, så jeg ofrede penge på Clear blue digital selv om de er dyre, og der er ingen gætterier. Og det kom der en dejlig pige ud af. 

Men hvis du tror ÆL har måske har været der så bare på manden, især HVIS den skulle have været positiv mellem 18 igår og i dag så er der masser af håb.. :-) 

Anmeld

24. juli 2014

Anonym trådstarter

Vi har haft sex hver dag siden i mandags. Så hvis den har været der igår har vi ramt den men det irriterer mig bare at Jeg ik føle Jeg har styr på hvad der sker, har jeg haft æl, har jeg ikke? Skal jeg blive ved med at teste? Er bange for at misse dagen. Sådan nogle tanker  

Anmeld

24. juli 2014

Chellie

Hvis stregen er begyndt at blive svagere igen, har du haft ÆL nu  

Anmeld

25. juli 2014

Anonym trådstarter

Okay synes stregen fra morgen og aften var svagere end dagen før så hvis den er svag igen imorgen må den vel være ved at løje af så. Så bliver det spændende om der er noget der sætter sig fast  HVIS altså æl den har været der

Anmeld

25. juli 2014

Anonym trådstarter

Øv tror desværre ik jeg har haft æl alligevel de den var svagere igår men idag synes jeg den er blevet lidt stærkere igen :/ billedet er de sidste fire aftener, nederst er fra idag 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. juli 2014

Mulle0802

Du er meget tæt på - Så bliv i bare ved med at sexe 

Anmeld

26. juli 2014

Helloo

Stregen kan sagtens svinge meget i styrke.  

Jeg tror iikke at du nødvendigvis har haft ægløsning. 

Jeg ville fortsætte med at teste.  

Ka desuden anbefale at teste om aftenen i stedet.  

Anmeld

26. juli 2014

Anonym trådstarter

Trinze86 skriver:

Du er meget tæt på - Så bliv i bare ved med at sexe 

Pyha det er sørme bare hårdt vi har gjort det hver dag i 5 dage nu! V(ved godt ik er ligeså godt med hver 2-3 dag) men min kæreste er bare så opsat på det så vil jeg ik tage det fra ham) men i den varme her!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.