Anbefal en privat skole.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. juli 2014

CaWi

Vi står og skal flytte til jylland om cirka et års tid.
Vi ved ikke 100 % præcis hvor, men området vil være Horsens/Hedensted evt Vejle.

Vi er derfor interesseret i at hører om nogle af jer kan anbefale en god privat skole i det område.
Synes ikke jeg på nettet nogen steder kan finde "anmeldelser" om de forskellige skoler.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2014

Røverdatter

Altså, jeg er jo fortaler for Rudolf Steiner, og der ligger en i Vejle Jeg kender ikke så meget til den, men prøv at tage ud og se den. Der er storfokus på kreativitet. Både i forhold til musik, maling, skulpturer osv. Børn på Steiner skoler bliver gode til at udfordre sig selv - er min oplevelse (har været i praktik i OOdense) derudover er der fokus på naturen og integrationen af denne i dagligdagen, hvilket jeg er stor fan af

Anmeld

24. juli 2014

CaWi

Røverdatter skriver:

Altså, jeg er jo fortaler for Rudolf Steiner, og der ligger en i Vejle Jeg kender ikke så meget til den, men prøv at tage ud og se den. Der er storfokus på kreativitet. Både i forhold til musik, maling, skulpturer osv. Børn på Steiner skoler bliver gode til at udfordre sig selv - er min oplevelse (har været i praktik i OOdense) derudover er der fokus på naturen og integrationen af denne i dagligdagen, hvilket jeg er stor fan af

Synes bare ikke rigtig at Rudolf steiner skolen tiltaler mig.

Anmeld

25. juli 2014

CaWi

Ingen andre der kan anbefale en god skole?

Anmeld

25. juli 2014

SussieThyssen

CAWI skriver:

Vi står og skal flytte til jylland om cirka et års tid.
Vi ved ikke 100 % præcis hvor, men området vil være Horsens/Hedensted evt Vejle.

Vi er derfor interesseret i at hører om nogle af jer kan anbefale en god privat skole i det område.
Synes ikke jeg på nettet nogen steder kan finde "anmeldelser" om de forskellige skoler.

Du kan se her og gå ind på deres hjemmesider, og så må du støtte dig til din sunde fornuft

http://www.horsenskom.dk/Borgerinfo/BoernOgUnge/Skole/Privatskoler.aspx

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. juli 2014

BabyMus

Jeg kender desværre ikke nogle privatskoler i Jylland. Men mit bud vil være at tage ud og tale med dem og se skolen. Mærke atmosfæren og se det hele med egne øje. Jeg var ude og se tre privatskoler dengang jeg skulle starte i privatskole, og med det samme vidste jeg at det var der jeg ville gå.  Der var tit folk på besøg for at få rundvisning på skolen der hvor jeg gik. Tænk på der måske også kan være venteliste. Flere steder skal man være skrevet op i mange år inden, men ved ikke om det er alle steder. Nu er det efterhånden en del år siden jeg gik ud af skolen.

Anmeld

25. juli 2014

CaWi

BabyMus skriver:

Jeg kender desværre ikke nogle privatskoler i Jylland. Men mit bud vil være at tage ud og tale med dem og se skolen. Mærke atmosfæren og se det hele med egne øje. Jeg var ude og se tre privatskoler dengang jeg skulle starte i privatskole, og med det samme vidste jeg at det var der jeg ville gå.  Der var tit folk på besøg for at få rundvisning på skolen der hvor jeg gik. Tænk på der måske også kan være venteliste. Flere steder skal man være skrevet op i mange år inden, men ved ikke om det er alle steder. Nu er det efterhånden en del år siden jeg gik ud af skolen.

Det er netop pga ventelister jeg ville have ham skrevet op når vi erfflyttet (til den tid vil han være tre år)
Det hele kan jo se noget så fint ud når man kommer og tjekker skolen ud.
Derfor kunne det have været rart at høre fra nogen der havde erfaring med skolerne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.