Så er vi i gang igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
9 svar
25 synes godt om
24. juli 2014

grinny

Efter en noget trist besked om at Holbæk ikke vil hjælpe da vi jo godt kan lave børn sammen (det tog så også 3 år, ikk?! ) har vi virkelig været langt nede, vi gik hjem i håbet om det jo så nok skulle gå, men alligevel har mit hoved hele tiden prøvet på at finde en mulighed. Jeg har undersøgt på kryds og tværs og Googlet en masse, og valgte til sidst at maile til Trianglen. De var overrasket over at Holbæk ikke ville hjælpe, så nu er henvisningen sendt dertil og vi har fået tid d. 15/9  henvisningen dækker forundersøgelserne og insemineringen, hvis vi kan nøjes med det, hvilket lægerne mener  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2014

RGN

Profilbillede for RGN

Hvor dejligt for jer at der endelig er nogen der hjælper. 

Jeg håber snart du står med en positiv test. 

Anmeld

24. juli 2014

grinny

RGN skriver:

Hvor dejligt for jer at der endelig er nogen der hjælper. 

Jeg håber snart du står med en positiv test. 

Tusind tak  Synes det har været noget af en rutsjetur, men en dag skal det jo nok blive os igen 

Anmeld

24. juli 2014

esioul

grinny skriver:

Efter en noget trist besked om at Holbæk ikke vil hjælpe da vi jo godt kan lave børn sammen (det tog så også 3 år, ikk?! ) har vi virkelig været langt nede, vi gik hjem i håbet om det jo så nok skulle gå, men alligevel har mit hoved hele tiden prøvet på at finde en mulighed. Jeg har undersøgt på kryds og tværs og Googlet en masse, og valgte til sidst at maile til Trianglen. De var overrasket over at Holbæk ikke ville hjælpe, så nu er henvisningen sendt dertil og vi har fået tid d. 15/9  henvisningen dækker forundersøgelserne og insemineringen, hvis vi kan nøjes med det, hvilket lægerne mener  

Spændende

xx for samtalen går godt 

Anmeld

24. juli 2014

RGN

Profilbillede for RGN
grinny skriver:

Tusind tak  Synes det har været noget af en rutsjetur, men en dag skal det jo nok blive os igen 

Det har det bestemt også.

Udover den kæmpe sorg det er at have mistet jeres lille Isaac synes jeg I har haft mange problemer med systemet, der også må have dræner jer for energi og livsglæde.

Det er utroligt I stadig står op.
Men ja, en dag bliver det jer igen. 

I har om nogen fortjent det!

Anmeld

24. juli 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Det var dejligt at hører. Mærkelig at i ikke kan få hjælp til inseminering!!!?? 

Vi var da også blevet gravide af os selv første gang, men fik bare hjælp. Nu valgte vi så scanningsklinikken i hvidovre hvor de kun inseminere..  for i kommer hurtigt i gang. 

Vi var ved lægen i april og i juni fik jeg første forsøg, så det gik hurtigt syntes jeg.. :-) 

Anmeld

24. juli 2014

grinny

esioul skriver:

Spændende

xx for samtalen går godt 

Tak søde 

Anmeld

24. juli 2014

grinny

RGN skriver:

Det har det bestemt også.

Udover den kæmpe sorg det er at have mistet jeres lille Isaac synes jeg I har haft mange problemer med systemet, der også må have dræner jer for energi og livsglæde.

Det er utroligt I stadig står op.
Men ja, en dag bliver det jer igen. 

I har om nogen fortjent det!

Må sige at solen og i det hele taget sommeren har hjulpet godt på vej til at vi overhovedet gad at stå op 

Jeg er heldigvis meget optimistisk, født glad og smilende, så jeg tænker sådan, at i mit liv har jeg været helt dernede hvor der intet er, jeg kommer aldrig helt derned igen, så det er jo positivt at vide at jeg ikke skal så langt ned igen.

Ud over det gælder det bare om at leve en dag af gangen. Før alt det her lavede jeg aftaler langt ud i fremtiden, nu laver jo kun dag til dag aftaler, for det er det jeg kan overskue 

Anmeld

24. juli 2014

grinny

Inger skriver:

Det var dejligt at hører. Mærkelig at i ikke kan få hjælp til inseminering!!!?? 

Vi var da også blevet gravide af os selv første gang, men fik bare hjælp. Nu valgte vi så scanningsklinikken i hvidovre hvor de kun inseminere..  for i kommer hurtigt i gang. 

Vi var ved lægen i april og i juni fik jeg første forsøg, så det gik hurtigt syntes jeg.. :-) 

Holbæk vil ikke fordi han var fuldbåren, så hverken os eller graviditeten har været en stopper for at vi kan/kunne blive forældre og derfor er vi på lige fod med alle andre.

Tror det hele bliver meget bedre når vi kommer til trianglen, og når man tænker på sommerferie og ventetid, så er 1½ måned faktisk ikke så meget 

Anmeld

27. juli 2014

RGN

Profilbillede for RGN
grinny skriver:

Må sige at solen og i det hele taget sommeren har hjulpet godt på vej til at vi overhovedet gad at stå op 

Jeg er heldigvis meget optimistisk, født glad og smilende, så jeg tænker sådan, at i mit liv har jeg været helt dernede hvor der intet er, jeg kommer aldrig helt derned igen, så det er jo positivt at vide at jeg ikke skal så langt ned igen.

Ud over det gælder det bare om at leve en dag af gangen. Før alt det her lavede jeg aftaler langt ud i fremtiden, nu laver jo kun dag til dag aftaler, for det er det jeg kan overskue 

Jeg må sige at jeg er fuld af beundring og respekt for dig og din evne til at overleve og leve.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.