Voksi eller lift..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
9 svar
1 synes godt om
24. juli 2014

Maurasmussen

Hvad har i haft mest glæde af. Lift eller voksipose? Er meget i tvivl. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2014

LilleMie

Maurasmussen skriver:

Voksien (vores er dog et "kopiprodukt") har vi haft mest glæde af i det lange løb, for vi bruger den stadig og hun er 2,5 år (bruger den dog ikke nu om sommeren, da hun så vil koge væk). Hun er fra januar, så der var den genial, og vi brugte den meget lige fra start.

Men vi har også brugt liften meget det første halve år, men faktisk kun få gange i barnevognen. Vi brugte den mere til at sove indendørs, og så var den genial, når vi var ovre hos andre (for voksien er varm indendørs).

Vi havde dog selv fravalgt liften og troede ikke vi havde et behov for den. Men vi fik den i barselsgave og var meget glade for den.

Anmeld

24. juli 2014

Bell'star

Maurasmussen skriver:

Jeg har været rigtig glad for begge ting, liften var perfekt de første par måneder (så smart at man kunne have hans "seng" med alle vegne.

Og da han blev for stor til liften, var det rigtig rart at man stadig kunne tage ham sovende op af barnevognen (i voksiposen) ligesom med liften. - og det gode ved voksiposen er, at man ikke behøver give dem så meget tøj på, fordi den er så varm, så jeg tog ham bare med ind, og åbnede så posen. Så vågende han ikke fordi han skulle pilles ud af en flyverdragt

Men nu er min søn også fra august, så det passede perfekt, at han i skiftede til voksi da det begyndte at blive koldt.
Så kommer nok an på hvornår du har termin? Hvis det er til vinter, er det måske nok med voksiposen, men er det sommer/forår, vil jeg sige at liften er rigtig god - så kan man jo altid købe voksipose senere, når vinteren nærmer sig, for den kan man jo bruge længe (min søn bliver 1 år om en måned, og regner bestemt med, at jeg skal bruge voksiposen hele sommeren

Anmeld

24. juli 2014

M (:

Maurasmussen skriver:

Lift, men vores søn nægtede også at sove i voksi trods han var svøbebarn.. 

Anmeld

25. juli 2014

Kay

Vores datter er fra august for 2 år siden hvor sommeren var lige som i år, hun brugte lift de første måneder og der efter voksi da det blev koldt nok

Anmeld

25. juli 2014

Chevro

Maurasmussen skriver:

Ville aldrig vælge liften fra (:

Den passer til en nyfødt, giver trygheden fordi kassen er så lille - du kan "putte" barnet, med dynen.

Senere vil jeg gå over til voksi ;-)
Når først de er 4 mdr, så er voksien super go! (;

Anmeld

25. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg var glad for liften men også voksien. Liften brugte jeg kun de første par måneder og voksi i et år. 

Men fødte jeg vinter ville jeg bruge voksi fra start af og droppe liften

Anmeld

25. juli 2014

lycly

Maurasmussen skriver:

Jeg har kun forår+sommerbørn så jeg har altid brugt lift da de var spæd. Men har haft slee-bee til dem begge senere hen og var rigtig glad for den. Men liften var uundværlig om sommeren. Så det kommer an på årstiden. Havde jeg haft børn fra efteråret eller vinteren så havde jeg nok droppet liften

Anmeld

25. juli 2014

Snevejr84

Lift når de er små og det er sommer vi havde liften med over alt.

Anmeld

25. juli 2014

Lotus86

Har været glad for begge ting. Liften er rigtig god de første måneder hvor de er helt små, og derefter er voksien guld værd.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.