Skandinavisk dyrepark Djursland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juli 2014

Muffin_girl

bøllen skriver:

Nogen der kender til dette sted ?

er det godt og et besøg værd 

Fortæl fortæl

Vi var der i sidste uge. Jeg syntes det var okay. 

Man skal være forberedt på at gå et langt stykke, der er langt i mellem dyrene. Det der er sjovest er fordring af dyrene.

De andre syntes det var rigtigt spændende Jeg er bare ikke så meget til dyr. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2014

Mama85

bøllen skriver:

Okay så må vi lige overveje , meget større end andre steder ?? 

MEGET større end andre parker, og der er langt mellem dyrene..jeg vil håbe for jer at der ikke er alt for varmt når I skal derind 

Anmeld

24. juli 2014

moaren

Syntes skandinavisk er fantastisk, men som andre også skriver, så er der langt at gå 

Vi var i Ree Park i lørdags og det var også godt. Varmen er lidt et problem, for de fleste dyr holdt sig i skyggen (læs: vi så ikke så mange). 

En bekendt anbefalede os Munkholm zoo, forsi den skulle være meget børnevenlig. Kan ikke fortælle noget om den, men hun var meget begejstret. 

Anmeld

24. juli 2014

bøllen

Aalborg_Pigen skriver:

Vi var der i sidste uge. Jeg syntes det var okay. 

Man skal være forberedt på at gå et langt stykke, der er langt i mellem dyrene. Det der er sjovest er fordring af dyrene.

De andre syntes det var rigtigt spændende Jeg er bare ikke så meget til dyr. 

Syntes den ser spændende ud, men noget vi skal overveje pga afstanden. Det er ikke det bedste for mig

Anmeld

24. juli 2014

bøllen

Moaren skriver:

Syntes skandinavisk er fantastisk, men som andre også skriver, så er der langt at gå 

Vi var i Ree Park i lørdags og det var også godt. Varmen er lidt et problem, for de fleste dyr holdt sig i skyggen (læs: vi så ikke så mange). 

En bekendt anbefalede os Munkholm zoo, forsi den skulle være meget børnevenlig. Kan ikke fortælle noget om den, men hun var meget begejstret. 

Syntes den ser spændende ud, men pga flere nævner afstanden er det nok ikke det rette sted for os  

Anmeld

24. juli 2014

bøllen

Mama85 skriver:

MEGET større end andre parker, og der er langt mellem dyrene..jeg vil håbe for jer at der ikke er alt for varmt når I skal derind 

Tror måske ikke det er noget for os pga afstanden. Den ser ellers rigtig spændende ud.

Anmeld

24. juli 2014

moaren

bøllen skriver:

Syntes den ser spændende ud, men pga flere nævner afstanden er det nok ikke det rette sted for os  

Prøv at kigge på hjemmesiden for Munkholm zoo, den skulle være god for ungerne....altså ifølge min bekendte. Hun syntes nemlig også man bare vader rundt i lang tid, inden det næste dyr viser sig 

Anmeld

24. juli 2014

Mama85

bøllen skriver:

Tror måske ikke det er noget for os pga afstanden. Den ser ellers rigtig spændende ud.

Det er det helt sikkert, men 450.000 kvm er bare et stort område..ikke at man går over det hele, men det siger lidt om størrelsen og afstanden 

Anmeld

24. juli 2014

Chris86

Moaren skriver:

Prøv at kigge på hjemmesiden for Munkholm zoo, den skulle være god for ungerne....altså ifølge min bekendte. Hun syntes nemlig også man bare vader rundt i lang tid, inden det næste dyr viser sig 

Munkholm zoo er super til mindre børn i hvert fald... Flere børnehaver heroppe bruger den meget.. Dyrene er tæt på hinanden og flere man ka gå ind til og fodre..

Anmeld

24. juli 2014

Karina84

Jeg var der her den anden dag og jeg må indrømme at jeg var ret skuffet... 

Det er et rigtig flot areal og dyrene har meget plads. Især isbjørne hjørnet er rigtig fint... Der er også en rigtig fin legeplads til ungerne, så ikke noget der...

Men, der er ikke mange dyr at se synes jeg. Ulve, Rådyr, ræve, iller, is- og brun bjørne, elg, snog og det er vist det.

Jeg havde nok forventet mere ala Ree Dyrepark, hvor der er mange flere dyr, og uden at det bliver heeeelt zoo agtigt. Hvis jeg skal i en af de to igen, ville det helt sikkert blive Ree 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.