Gravid i uge 9, og lever ik sundt nok

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
3 svar
3 synes godt om
23. juli 2014

Anonym trådstarter

Hjææælp!!

jeg er snart 9 uger henne, og er 1 gangs gravid. Men har bare slet ik levet sundt i nu. Jeg har aldrig røget og har ik drukket i maaange år. Så det da et plus

men jeg ville så godt leve sundt. Og spise dejligt. Men problemet er bare at jeg simpelhen ik kan overskue hvad jeg skal lave og hvad der godt for mig når jeg gravid.

Jeg har lidt brug for opskrifter, end at selv skal finde på noget.

så er der nogle der kan hjælpe med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen opskrifter ? :-)

Anmeld

24. juli 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Opper den lige for dig. Måske er det en ide at skrive lidt om hvad du spiser nu? 

Anmeld

24. juli 2014

Isabella_mor

Hvis du bare spiser varieret og får nok grønt, husker at tage dine vitaminer og folsyre, gerne fiskepiller og evt kalk tilskud hvis du ikke drikker el spiser nok mælkeprodukter. Drik vand i stedet for sodavand. 

Lav sunde snacks til dig selv om aftenen hvis nu nyder at sidde og spise lidt når du er træt efter en lang dag. Det kan være agurkestænger, gulerodsstænger, peberfrugt osv. Evt med en dip til, (hvis det skal være rigtig sundt så lav dippen på skyr) og fine mellemmåltider kan jo bestå af noget knækbrød med hytteost, tomat, salt, peber, hvis du kan lide avokado er det også lækkert. Og af frugt kan du spise Vandmelon, æble, fersken og hvad der ellers er at købe i denne årsrid. eller sådan noget. 

Ærter er også RIGTIG lækkert  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.