nogle fra slagelse/flakkebjerg der kan hjælpe mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. juli 2014

EnGodMor

Håber der sider en sød sjæl her på baby, som kommer fra Slagelse eller flakkebjerg området. 

Jeg har fundet en "aktivitet" på nettet som er et natur område, og at det er gratis, men kan fandme ikke finde det. 

Så er der mon nogle her, som kan fortælle mig hvor Hylleåsen i slagelse/flakkebjerg  ligger? 

Det skulle som sagt være et natur område, hvor der skulle gå geder man kan klappe, en sø med ænder og andre fugle og en legeplads? 

Min Gps guider mig hen til en dagpleje, lige ved siden af flakkebjerg skole, som absolut ikke havde en dyr med geder og ænder at Gøre. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2014

Mamman

Profilbillede for Mamman

Om det er der - ved jeg ikke men det er en masse geder og en sø i flakkebjerg.

Når du kommet fra slagelse og kører igennem flakkebjerg skal du til venstre lige inden du kører ud af flakkebjerg igen. Det ligner en cykelsti. Når du kører nogle 100 m ud af den sti kan du dreje til venstre igen så ligger det for enden af vejen/stien. Håber du finder det ����

Anmeld

23. juli 2014

EnGodMor

Mamman skriver:

Om det er der - ved jeg ikke men det er en masse geder og en sø i flakkebjerg.

Når du kommet fra slagelse og kører igennem flakkebjerg skal du til venstre lige inden du kører ud af flakkebjerg igen. Det ligner en cykelsti. Når du kører nogle 100 m ud af den sti kan du dreje til venstre igen så ligger det for enden af vejen/stien. Håber du finder det ����

Ej Kanont, stor tak for hjælpen 

Ved du om den der dagpleje på hovedegaden 40 ligger på højre side? 

For så har jeg Været tæt på at finde det i dag

Anmeld

26. juli 2014

Mamman

Profilbillede for Mamman
EnGodMor skriver:

Ej Kanont, stor tak for hjælpen 

Ved du om den der dagpleje på hovedegaden 40 ligger på højre side? 

For så har jeg Været tæt på at finde det i dag

Velbekommen 

Nej det ved jeg ikke

Anmeld

26. juli 2014

Sujan

Du kan ikke køre helt hen til gederne... Når du er på flakkebjerg Hovedgade kommer der en cykelsti lidt efter Brugsen.. Der skal du så gå et godt stykke... Forbi en lille legeplads og en stor bakke... Efterbakken drejer stien over en lille å og der på den anden side er gedeindhegningen...

Anmeld

27. juli 2014

Mamman

Profilbillede for Mamman
Sujan skriver:

Du kan ikke køre helt hen til gederne... Når du er på flakkebjerg Hovedgade kommer der en cykelsti lidt efter Brugsen.. Der skal du så gå et godt stykke... Forbi en lille legeplads og en stor bakke... Efterbakken drejer stien over en lille å og der på den anden side er gedeindhegningen...

Vi plejer at køre derned ad stien

Anmeld

27. juli 2014

Sujan

Mamman skriver:

Vi plejer at køre derned ad stien

I princippet må du ikke køre i bil på stierne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.