Hvad er det her???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.330 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Vi var ude og gå tur i dag og fandt de her frugter / bær.

Nu har jeg lige sat et billede ind... er der nogen der ved hvad det er? De smager ligesom blommer, og tænker umiddelbart at det er mirabeller...
Sutten er for at I kan se størrelsen
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2009

lonemus

Er det ikke bare kirsebær??

Anmeld

16. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
hvorfor spørger du, når du godt ved det!?
vi har en hel masse ude i haven, som er lige ved at være modne... nogle af dem bliver faktisk helt mørke lilla ligesom blommer... men ja, det er mirabeller

Anmeld

16. august 2009

LineD

Kunne ikke lade være med at smile
Hvordan kan du da smage på noget du ikke ved hvad er Tænk sig om det var giftigt ... Men jeg er også lidt en kylling

Vores miabellaer i haven ser sådan der ud, så det er også mit bud

Anmeld

16. august 2009

lonemus

Caroline86 skriver:

vi har en hel masse ude i haven, som er lige ved at være modne... nogle af dem bliver faktisk helt mørke lilla ligesom blommer... men ja, det er mirabeller

Nu spørger jeg måske dumt, menj eg har aldrig hørt om mirabeller - er det kirsebær??

Tilgiv mig for mit meget dumme spørgsmål

Anmeld

16. august 2009

LineD

lonemus skriver:

Nu spørger jeg måske dumt, menj eg har aldrig hørt om mirabeller - er det kirsebær??

Det er en art af blomme

Anmeld

16. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
lonemus skriver:

nej, det er ikke kirsebær.. det minder faktisk om mini blommer... du har måske set langs vejene i de her dage at der pludselig ligger en masse gule bær i kanten? det er også mirabeller..
De gule er typisk lidt mindre, og smager en del som kirsebær, men mere syrlige.. de røde/lilla smager, som Rikke nævner, en del ligesom blommer... kan varmt anbefale dem
Knus Caroline, som ikke tror på dumme spørgsmål, men dumme svar!

Anmeld

16. august 2009

lonemus

LineD skriver:

Det er en art af blomme

Nå okay, syntes bare det ligner kirsebær....men tak for hjælpen, så lærte jeg da osse lidt

Anmeld

16. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Caroline86 skriver:

Jamen jeg var jo ikke sikker Og det ville jeg gerne være inden jeg gav børnene dem. Så tak for svar

Anmeld

16. august 2009

lonemus

Caroline86 skriver:

nej, det er ikke kirsebær.. det minder faktisk om mini blommer... du har måske set langs vejene i de her dage at der pludselig ligger en masse gule bær i kanten? det er også mirabeller..
De gule er typisk lidt mindre, og smager en del som kirsebær, men mere syrlige.. de røde/lilla smager, som Rikke nævner, en del ligesom blommer... kan varmt anbefale dem
Knus Caroline, som ikke tror på dumme spørgsmål, men dumme svar!

Tak for dit svar også - og for at bære over med mit spørgsmål

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.