iphone 5s eller 5c

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
6 svar
1 synes godt om
22. juli 2014

isabellasmor

ja. hvilken skal vi vælge til min mand? 

han har pt en 4s, men den er gået i stykker flere steder i skærmen, batteriet holder knap 1 dag, og den er blevet meget langsom.. så den skal altså udskiftes nu det der umiddelbart taler for 5c, er at den skulle være mere holdbar ved tab på gulvet osv, men holder det overhovdet stik? hvis ikke hælder vi nemlig mest til 5s'eren da den skulle være en tand bedre .... men ja, jeg har ikke set dem irl og omgangskredsn har kun erfaringer med 4s.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2014

AMM00

Har lige fået en 5s og den er lækker synes det er så smart med den at man kan åbne den med fingeraftryk og den er så hurtig. Også er der noget der hedder panserglas hvor den beskyttet skærmen også finde der jo cover osv så den er godt beskyttet hvis man skulle tabe den.

Anmeld

22. juli 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Helt klare 5s. 5c er en billig model og dermed høre prisen og kvaliteten sammen.

Anmeld

22. juli 2014

Kamilla-m

Vil ikke anbefale 5c - min svigerinde har haft hendes i 6 mdr og 4 af mdr har den været til reparation hvor en ny kom retur med samme fejl - husker selvfølgelig ikke lige fejlen..
Har selv 5s og den er jeg så glad for

Anmeld

23. juli 2014

CarinaSB

5s .. :)

Anmeld

23. juli 2014

mulleh

Jeg har en 5c og jeg er super glad for den.

Den fejler ingen ting. Ingen ridser eller smadret glas/ revner selvom jeg har tabt den en del gange nu. 

Jeg syns den fungere rigtig godt. 

Anmeld

24. juli 2014

Wish

Anbefaler klart 5S'eren den er lidt dyrere men også lidt federe.

mig og min mand har haft vores siden de udkom i DK, og de har endnu ikke haft nogle skader, tiltrods for at jeg er typen der taber min telefon engang i mellem  

Helt klart den bedste telefon jeg nogensinde har haft.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.