Fleksibilitet hos Maigaard Århus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

667 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. juli 2014

Anonym trådstarter

Undskyld jeg vælger at være ano. Jeg vil helst ikke have det ud, at jeg prøver at blive gravid.

Maigaard beskriver i deres behandlingsskema, at insemination sker på dag 13./14. Sædprøve skal afleveres kl. 8-9 og insemination i løbet af formiddagen.

Jeg har virkelig virkelig svært ved at få fri fra arbejde om formiddagen. Ved nogle noget om fleksibiliteten på klinikken?

Kan det lade sig gøre, hvis vi/jeg først kan komme om eftermiddagen.

Jeg kan ikke spørge dem selv, da de har ferie og jeg sidder her og frygter at denne måneds forsøg går i vasken.

Mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2014

Musen91

Jeg har gået hos dem og jeg skulle med tog op til dem så for mig skulle det passe med det. Jeg brugte dig donor men jeg har en enkelt eller to gange fået det rykket til ved en 2 tiden. Men som hovedregel vil de helst ml formiddagen. Det har os noget og gøre med hvornår du skal tage den ægløsende sprøjte. Hvis det bliver for sent på eftermiddagen kan du risikere du skal tage den midt om natten for at det passer.

Anmeld

27. juli 2014

Anonym trådstarter

SabrinaSkov skriver:

Jeg har gået hos dem og jeg skulle med tog op til dem så for mig skulle det passe med det. Jeg brugte dig donor men jeg har en enkelt eller to gange fået det rykket til ved en 2 tiden. Men som hovedregel vil de helst ml formiddagen. Det har os noget og gøre med hvornår du skal tage den ægløsende sprøjte. Hvis det bliver for sent på eftermiddagen kan du risikere du skal tage den midt om natten for at det passer.

Tusind tak for dit svar.
Det gav mig lige lidt ro.
Jeg har absolut ikke noget i mod at stå op om natten, hvis det betyder, at jeg ikke går glip af en chance for at blive gravid.

Anmeld

28. juli 2014

Musen91

Anonym skriver:

Tusind tak for dit svar.
Det gav mig lige lidt ro.
Jeg har absolut ikke noget i mod at stå op om natten, hvis det betyder, at jeg ikke går glip af en chance for at blive gravid.

Så tror jeg ikke det er noget problem
Held og lykke med det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.