Hvilken figur har jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg kunne godt tænke mig at lære at klæde mig efter mine former, men hvilken kropstype er jeg? Altså sådan pære, æble, timeglas osv?

Pt går jeg nærmest kun i oversize tøj, fordi jeg ikke finder noget som helst flatterende til min store krop!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2014

Lililili

Umiddelbart vil jeg sige æbleform ( lige som jeg selv ). Det ser ud til du er rundest om maven og smallere ned om hoften. Personligt vælger jeg selv tøj der går lige ned, som på dit sidste billede, eller tøj der sidder til på og under barmen og så lidt løsere på maven. Jeg går aldrig i tøj der skær på maven. Du kan sikkert finde meget inspiration ved at søge lidt rundt på nettet  Og så kan du med fordel fremhæve en flot barm. Man må jo fremhæve det gode, og skjule de små " skavanker" 

Anmeld

22. juli 2014

TNBC

Anonym skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at lære at klæde mig efter mine former, men hvilken kropstype er jeg? Altså sådan pære, æble, timeglas osv?

Pt går jeg nærmest kun i oversize tøj, fordi jeg ikke finder noget som helst flatterende til min store krop!

Jeg har slet ikke styr på det med hvilken figur man har.. (gad vide hvilken jeg har. ), men ville bare sige at jeg synes den på billede to, sidder super flot på dig.. De andre er også flotte, men jeg synes bare den er super flot til dig, den på billede to

Anmeld

23. juli 2014

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Jeg har slet ikke styr på det med hvilken figur man har.. (gad vide hvilken jeg har. ), men ville bare sige at jeg synes den på billede to, sidder super flot på dig.. De andre er også flotte, men jeg synes bare den er super flot til dig, den på billede to

Mange tak jeg er også selv glad for den. Jeg tror faktisk at det tøj, som er bedst til mig, er noget som fremhæver min talje, men ved det ikke helt

Anmeld

23. juli 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Æble.

Anmeld

23. juli 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Æble.

Jeg tror sgu ikke helt at jeg forstår det når jeg læser om æbleform står der, smalle skuldre, lille barm, nærmest ingen talje og stor mave og hofter.

Jeg er en 85G i BH, og er ca 35-40 cm mindre i min talje end over hofterne!

Er alle en form, for føler det ikke lige

Anmeld

23. juli 2014

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tror sgu ikke helt at jeg forstår det når jeg læser om æbleform står der, smalle skuldre, lille barm, nærmest ingen talje og stor mave og hofter.

Jeg er en 85G i BH, og er ca 35-40 cm mindre i min talje end over hofterne!

Er alle en form, for føler det ikke lige

Hov æble har ikke lille barm

Anmeld

23. juli 2014

Chellie

Altså, kropsformen er jo nemmest at se, hvis du ikke har tøj på, da tøj selvsagt kan være med til at ændre hvordan kroppen viser sig. Prøv at kigge dig i spejlet, og sammenlign så med formuerne, som er illustreret inde på Curves Ahead (min yndlings-side, som mange nok har opdaget ). De kommer også med forslag til, hvordan du bedst kan klæde din form, så du kan føle dig bedre tilpas i dit tøj 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.