Ringorm.. Må de komme i dagpleje?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.255 visninger
6 svar
4 synes godt om
22. juli 2014

Sujan

Ja jeg tror min datter har ringorm... Må hun komme i dagpleje med det? For havde tænkt at ringe til lægen i morgen og få recept på det creme man skal bruge dertil...

Men skal man holde hende hjemme indtil det er i "behandling"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2014

SussieThyssen

Sujan skriver:

Ja jeg tror min datter har ringorm... Må hun komme i dagpleje med det? For havde tænkt at ringe til lægen i morgen og få recept på det creme man skal bruge dertil...

Jeg mener ikke de må..for ringorm er en svamp, som sætter sporer under neglene, så man kan videre smitte.
Og ringorm er smitsomt ligesom børnesår.

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. juli 2014

Sujan

SussieThyssen skriver:

Jeg mener ikke de må..for ringorm er en svamp, som sætter sporer under neglene, så man kan videre smitte.
Og ringorm er smitsomt ligesom børnesår.

Kærligst
Sussie

Ja tænker du har ret.. Er bare fordi der står på nettet at de ikke skal til læge men at man skal købe creme i håndkøb. Så blev i tvivl for hun er jo frisk nok.

Anmeld

22. juli 2014

Bak

Sujan skriver:

Nej, først dagen efter igangsat behandling. De andre forældre i institutionen bør også få det at vide, så de kan holde øje med deres børn Når det er i behandling er der ingen ko på isen

Anmeld

22. juli 2014

Sujan

Bak skriver:

Nej, først dagen efter igangsat behandling. De andre forældre i institutionen bør også få det at vide, så de kan holde øje med deres børn Når det er i behandling er der ingen ko på isen

Tak for svar.. Jamen så må hun blive hjemme...
Hvorfor er det altid de dage man bare har svært ved at blive hjemme børnene skal fejle alt muligt???

Har 3 dage til barsel og er alene på jobbet.. I morgen er så den hektiske dag!!!

Anmeld

22. juli 2014

Bak

Sujan skriver:

Tak for svar.. Jamen så må hun blive hjemme...
Hvorfor er det altid de dage man bare har svært ved at blive hjemme børnene skal fejle alt muligt???

Har 3 dage til barsel og er alene på jobbet.. I morgen er så den hektiske dag!!!

Ja, det er altid dårlig timing! Min datter fik skoldkopper samme uge som både min mand og jeg havde store eksaminer! Held og lykke med at få det til at gå op. Føler med dig

Anmeld

22. juli 2014

Sujan

Bak skriver:

Ja, det er altid dårlig timing! Min datter fik skoldkopper samme uge som både min mand og jeg havde store eksaminer! Held og lykke med at få det til at gå op. Føler med dig

Ja puha det var da dårlig timing..
Og man føler sig som dårlig forældre at det ikke lige passer ind i ens "skema" at de er syge...

Arbejdet plejer dog at være forstående så går nok..
Men har lige lavet en del aftaler som skulle nåes i morgen tidlig helst... Men sådan er det jo... Man er vel ikke uundværlig:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.