Ih det tager lang tid!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. juli 2014

Anonym trådstarter

Er igang med at finde min æl det er anden cyklus i pb er på 7 dage gået fra helt blank test til den her idag, håber godt nok den er lige rundt om hjørnet, men hvis min cyklus er lige så lang som sidst vil den ku komme til at se sådan ud her i det næste to uger ca?:/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2014

Anonym trådstarter

Hov her var billedet fra i morges 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. juli 2014

Mulle0802

Hvilken dag er du i din cyklus? Tænker du måske tester for tidligt? Sådan ser mine negative ud starter ca. dag 11/12 tror jeg har æl ca. dag 15 (har aldrig fanget en æl på en test) men sådan ser den også ud når det f.eks er dag 17.

Anmeld

22. juli 2014

Anonym trådstarter

Trinze86 skriver:

Hvilken dag er du i din cyklus? Tænker du måske tester for tidligt? Sådan ser mine negative ud starter ca. dag 11/12 tror jeg har æl ca. dag 15 (har aldrig fanget en æl på en test) men sådan ser den også ud når det f.eks er dag 17.

Jeg er på dag 16 i min cyklus  

Anmeld

22. juli 2014

Mulle0802

Hvor lang mener du din cyklus er? Formoder den er uregelmæssig? Jeg tror ikke du skal starte før dag 12 med at teste. Men var selv i starten meget fokuseret på at få den positive test, men de sidste par måneder har jeg mere lagt mærke til udflåddet. Men tror nu egentlig det "sundeste" er at lade være med at tænke på pb og blot have sex hver anden dag. 

Anmeld

22. juli 2014

Anonym trådstarter

Trinze86 skriver:

Hvor lang mener du din cyklus er? Formoder den er uregelmæssig? Jeg tror ikke du skal starte før dag 12 med at teste. Men var selv i starten meget fokuseret på at få den positive test, men de sidste par måneder har jeg mere lagt mærke til udflåddet. Men tror nu egentlig det "sundeste" er at lade være med at tænke på pb og blot have sex hver anden dag. 

Jeg tænker ik så meget over det. Det er bare en vane at teste hver dag. Havde sidst en cyklus på 42 dage men startede netop tidligt for at være sikker på ik at misse dagen HVIS nu det var en kort cyklus pga uregelmæssigheder. Vi har sex ca hver anden, tredje dag 

Anmeld

22. juli 2014

Frk'lykkelig

Min så altså også sådan ud da jeg havde ægløsning med positiv g test efter. Så mine er ikke helt som kontrolstregen. Og der var altså gevinst. 

Anmeld

22. juli 2014

Anonym trådstarter

Frk'lykkelig skriver:

Min så altså også sådan ud da jeg havde ægløsning med positiv g test efter. Så mine er ikke helt som kontrolstregen. Og der var altså gevinst. 

Ih ja så er det sku ikke nemt hvis den ikke bliver tydeligere end det her, hvis man er en af dem. Vi har heldigvis haft jævnligt gang i lagnerne efter jeg er begyndt at teste så hvis den sku vise sig at være posotiv nu ville vi have ramt den 

Anmeld

23. juli 2014

Anonym trådstarter

Synes der sker lidt. Det vare bare laaaaangsomt :b øverst igår, nederst idag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. juli 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Synes der sker lidt. Det vare bare laaaaangsomt :b øverst igår, nederst idag

Du skal teste mere end en gang om dagen fra nu, hvis du skal øge chancerne for at få en positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.