Fjerner i hårene dernede når i skal til lægen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.763 visninger
8 svar
9 synes godt om
22. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg skal have fjernet min spiral idag. Så mit spørgsmål lyder, skal man være intim barberet dernede?
Det er et underligt dilemma jeg har. Fordi det er jo naturligt med hår. Men hvorfor står man så med skraber og benene højt op i luften i badet, bare fordi man skal til lægen? Jeg har ikke en vild busk, men der sidder et par mm...

Hvad gør i? Skal jeg virkelig ligne en 12 årige pige dernede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2014

Sniks86

Jeg barbere mig på en fast dag om uge, så nej det ville jeg ikke gøre med mindre det er min "shaveday" jeg lige ville ramme. 

Anmeld

22. juli 2014

LilleMie

Anonym skriver:

Jeg skal have fjernet min spiral idag. Så mit spørgsmål lyder, skal man være intim barberet dernede?
Det er et underligt dilemma jeg har. Fordi det er jo naturligt med hår. Men hvorfor står man så med skraber og benene højt op i luften i badet, bare fordi man skal til lægen? Jeg har ikke en vild busk, men der sidder et par mm...

Jeg skænker det ikke en tanke, så nej Tror lægen har set både det ene og det andet, og dybest set er ligeglad 

Anmeld

22. juli 2014

Babybrain

Jeg ville bestemt ikke gøre det for lægens skyld. Han/hun er jo vant til at se kroppen, som den er skabt. 

Hvis man skal barbere sig, så skal det være fordi det er sådan man foretrækker det, eller hvis man alligevel mente det var tid til en shave. Ikke bare fordi man skal til lægen. Han/hun er nok ret ligeglad. 

Anmeld

22. juli 2014

modesty

Anonym skriver:

Jeg kunne ikke drømme om at barbere mig fordi jeg skulle til lægen.

Anmeld

22. juli 2014

Clisolka

Nej, selvfølgelig skal man ikke barbere sig dernede bare fordi man skal til lægen  Gør hvad du føler for, lægen har jo set kønsbehåring maaaaaasser af gange 

Men nej, jeg ville ikke gøre det kun fordi jeg skulle til lægen  

Anmeld

22. juli 2014

stm2812

Anonym skriver:

Altså jeg gør det...  Men det er mere fordi jeg selv syntes det er ulækkert hvis der er hår og så skal ingen anden se det (Underligt samfund egentlig, men busken kommer nok på mode igen

men hvis det egentlig ikke generer dig, så skal du ikke høre det bare fordi du skal til lægen. Han/hun har set det hele før og tror egentlig de er ligeglade. Det skal nok bare overståes for dem også

Anmeld

23. juli 2014

Anonym trådstarter

Jeg endte med ikke at fjerne alle mine hår. Jeg fandt det egentlig også selv lidt latterligt. Alt gik fint, og min gamle læge og sygeplejske virkede ikke traumatiserede af situationen...

Tak for den altid gode opbakning

Anmeld

23. juli 2014

SussieThyssen

Anonym skriver:

Nej det skal du da så sandelig ikke.
Faktisk barberer de fleste kvinder sig ikke mellem benene.
De holder måske nok hårene i ave, men fjerner dem gør de ikke.
Så behold du bare din dusk.
Desuden er det videnskabeligt bevist, at kvinder med hår lider af færre underlivsproblemer end dem uden.

(Og så har jeg altid undret mig over hvorfor folk barberer sig mellem benene...så ligner man jo en lille pige..og det er da i den grad klamt...vi er jo voksne kvinder og ikke småbørn der ligger parat til overgreb)

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.