Så kom vovsen hjem igen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
3 svar
6 synes godt om
21. juli 2014

Troldemommi

Puhaa

Må indrømme jeg er lidt lettet over at vi i eftermiddags kunne aflevere vores feriegæst tilbage til dens ejere som netop er kommet hjem fra ferie.

Må nok indrømme vi ikke har hverken plads, tid eller overskud til at have vores egen hund, der er mange pligter og ansvar der følger med sådan en logrende ven.

Men nu er hun tilbage i gode hænder, vi har passet godt på hende men det er dejligt ikke at skulle ud og trave hen af sengetid

Monica

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2014

Nadia&Daniel

Troldemommi skriver:

Puhaa

Må indrømme jeg er lidt lettet over at vi i eftermiddags kunne aflevere vores feriegæst tilbage til dens ejere som netop er kommet hjem fra ferie.

Må nok indrømme vi ikke har hverken plads, tid eller overskud til at have vores egen hund, der er mange pligter og ansvar der følger med sådan en logrende ven.

Men nu er hun tilbage i gode hænder, vi har passet godt på hende men det er dejligt ikke at skulle ud og trave hen af sengetid

Monica

Hvad sagde ejerne til at I måtte tage hunden hjem til Jer??

Anmeld

22. juli 2014

Troldemommi

Nadia&Daniel skriver:

Hvad sagde ejerne til at I måtte tage hunden hjem til Jer??

De var meget taknemlige men samtidig tror de ikke at hunden har pivset og gøet så meget som naboerne sagde til mig.

Monica

Anmeld

22. juli 2014

Nadia&Daniel

Troldemommi skriver:

De var meget taknemlige men samtidig tror de ikke at hunden har pivset og gøet så meget som naboerne sagde til mig.

Monica

Så har I prøvet at have hund

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.