Computer (nas) ikke om baby/børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
2 svar
1 synes godt om
21. juli 2014

B&J

vi har en nas d-link dns 320 som ikke gider en SKID for at sige det mildt og vi skal have alle de ting ud af den men ved ikke hvordan.

Hvis vi går ind i den siger den at vi skal formaters og det vil vi bestemt ikke fordi så sletter den jo alt og vi har billeder og alle mine ting på den og det er noget jeg har gemt gennem årne jeg er græde færdig fordi det er så vigtigt vi får tingene ud af den.

så håber en eller anden der virkelig kan komme med en masse gode ideer kan hjælpe min kæreste har prøvet en hel del da han elsker computer osv.

men sidder du inde med en ide eller din kæreste så kom med den

KÆMPE KRAMMER

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2014

MyLove E

B&J skriver:

vi har en nas d-link dns 320 som ikke gider en SKID for at sige det mildt og vi skal have alle de ting ud af den men ved ikke hvordan.

Hvis vi går ind i den siger den at vi skal formaters og det vil vi bestemt ikke fordi så sletter den jo alt og vi har billeder og alle mine ting på den og det er noget jeg har gemt gennem årne jeg er græde færdig fordi det er så vigtigt vi får tingene ud af den.

så håber en eller anden der virkelig kan komme med en masse gode ideer kan hjælpe min kæreste har prøvet en hel del da han elsker computer osv.

men sidder du inde med en ide eller din kæreste så kom med den

KÆMPE KRAMMER

Min mand siger at han ville gå til en professionel og betale de 1000-2000kr det koster 

Det er dyrt men også vigtige ting ( lyder det som om)

Held og lykke

Anmeld

21. juli 2014

B&J

MyLove E skriver:

Min mand siger at han ville gå til en professionel og betale de 1000-2000kr det koster 

Det er dyrt men også vigtige ting ( lyder det som om)

Held og lykke

Vi skal dog kun give 500kr vi har spurgt men venter personen har ferie men håber vi selv kan med et eller andet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.