tossen93 skriver:
hej (:
jeg er gravid, 30+6 og er begyndt at ses med min ex igen som også er faderen til barnet.
vi har normalt ikke mulighed for at tage så mange steder hen da vi ikke selv har bil, men nu har vi mulighed for det
men hvad filen skal vi? d:
det må helst ikke være for dyrt, og ikke på sjælland.
det gør ikke noget der er aktivitet i det, da jeg stadig kommer fint rundt med maven (så længe der er skygge xD)
Rømø, det er ren hygge og taget øen i betragtning er der altså nok at lave hvis man er til det stille, rolige, hyggelige, kulturelle - Markmandshuset fx. som har været min tiptiptip oldefars. Lasse mit dem springstaff - han passede fårene dernede. Min faster bor i huset ved siden af Galleriet på vejen ned mod Havnby hvor man får de lækreste røgede rejer, man kan fiske krabber i timevis mens man nyder tidevandet plus den ultimative oplevelse at tage ned til Lakolk badestrands og bare slikke sol eller lege i de lave bølger og til tider vilde bølger, gå en lang tur i sandet (og sørge for at parkere langt fra vandkanten
Så I ikke sidder fast. Tager du til Skærbæk kan du se Vikingerne og gå på opdagelse i gammel tid hvor du ser hvordan livet var på den tid med madlavning, hvordan de boede, dyrene. Det er bare så hyggeligt
Vi vender tilbage år efter år en uge ad gangen og får aldrig nok og vil aldrig hjem (selvom vi bor i drømmehuset)
Anmeld