gravid og iprem

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. august 2009

Anonym trådstarter

Hej
Mon der kan være sket noget med mit barn fordi jeg har taget 2 gange 2 ipremer?? jeg er ca 7 uger gravid.... Jeg tog dem for nogle uger siden imens jeg var gravid, men inden jeg vidste det.... har fundet ud af at man kan abortere af dem, men er gravid... tænker mere om barnet kan være dødt? Eller om det mon bare er noget af det man frygter......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej
Mon der kan være sket noget med mit barn fordi jeg har taget 2 gange 2 ipremer?? jeg er ca 7 uger gravid.... Jeg tog dem for nogle uger siden imens jeg var gravid, men inden jeg vidste det.... har fundet ud af at man kan abortere af dem, men er gravid... tænker mere om barnet kan være dødt? Eller om det mon bare er noget af det man frygter......

Mener du ipren med N? Kender ikke iprem med M så antog bare det nok var Ipren. Jeg tror ikke 2 x2 af dem gør nogen forskel... Men hvis du bliver rigtig nervøs så ring til lægen og hør ad.

Mvh
Rosa

Anmeld

16. august 2009

Anonym trådstarter

Rosa skriver:

Mener du ipren med N? Kender ikke iprem med M så antog bare det nok var Ipren. Jeg tror ikke 2 x2 af dem gør nogen forskel... Men hvis du bliver rigtig nervøs så ring til lægen og hør ad.

Mvh
Rosa

hov ja det er rigtigt,.. ipren med n

Anmeld

16. august 2009

Diana...

Nej det tror jeg bestemt ikke. Men køb dig nogen pernodiler jeg fik at vide af min læge at dem måtte man tage de 3 første og sidste måneder men ikke de 3 i midten. og så ikke for tit selvfølgelig.

Anmeld

16. august 2009

mariamiss6

du må ikke tage ipren, eller for den sags skyld noget andet der indeholder iboprofene.......... så ved du det til næste gang.... og ja det er abortfremkaldende......

MEN hvis det er flere uger siden du har taget de piller, så tror jeg altså ikke du skal tænke over det. og lad være me at dune dig selv i hovedet, for du vidste det jo ikke, man kan ikke vide alt på forhånd....

for eftertiden skal du kun tage panodil lignende præparater, som indeholder paracetamol..... det kan du tage efter normale forhold.....

Anmeld

16. august 2009

SHERO

som de andre nævner skal du helst ikke tage ipren, en god regl er smertestillende der starter med P er ok... :-)

Jeg tog selv ipren i starten af min graviditet, inden jeg vidste det var graviditeten der gjorde jeg havde ondt... der er ikke sket noget her... 

Anmeld

16. august 2009

Stumpen

Jeg overhørte min jdm sige i telefonen til en anden at alt hvad der ender på "ol" er ok at tage... -så ved du det til næste gang.. Men tror bestemt ikke der er sket noget ved det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.