Overnatning på Djursland med hund???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.451 visninger
3 svar
1 synes godt om
20. juli 2014

ModerNatur

Hej med jer!

Vi skal besøge min søster i Vejle i vores ferie i næste uge, og vil i den forbindelse gerne have en enkelt overnatning på Djursland først (torsdag-fredag) og vi vil bare så gerne ha vores hund med, men det er simpelthen en jungle at finde noget for 4 personer hvor man også må ha hunden med..

Nogen forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2014

Mor1986

ModerNatur skriver:

Hej med jer!

Vi skal besøge min søster i Vejle i vores ferie i næste uge, og vil i den forbindelse gerne have en enkelt overnatning på Djursland først (torsdag-fredag) og vi vil bare så gerne ha vores hund med, men det er simpelthen en jungle at finde noget for 4 personer hvor man også må ha hunden med..

Nogen forslag?

Nu ved jeg ikke hvor på Djursland i vil være. Men i Ebeltoft ligger Ebeltoft park hotel. Det er godt nok et alm værelse med mulighed for opredninger når i er fire. Og der må man gerne have hund med

Anmeld

20. juli 2014

ModerNatur

Mor1986 skriver:

Nu ved jeg ikke hvor på Djursland i vil være. Men i Ebeltoft ligger Ebeltoft park hotel. Det er godt nok et alm værelse med mulighed for opredninger når i er fire. Og der må man gerne have hund med

Mange tak for svar! Det var en mulighed bestemt!..

Vi aner ikke hvor vi skal være endnu.. Vi ville gerne en tur på kattegatcentret, men der må man ikk ha hund med ??????

Anmeld

20. juli 2014

Mor1986

ModerNatur skriver:

Mange tak for svar! Det var en mulighed bestemt!..

Vi aner ikke hvor vi skal være endnu.. Vi ville gerne en tur på kattegatcentret, men der må man ikk ha hund med ??????

Nej det må man desværre ikke. Et værelse på hotellet er der hegnet ind til uden for at hunden kan være der. Ellers er der hunde pension mellem Grenå og Ebeltoft. Hallendrup hedder det vist. Men i Ree park har de bure hvor hundene kan være i i mens i er derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.