Budget til bryllup, starte forfar så folk er med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.008 visninger
9 svar
2 synes godt om
20. juli 2014

namaha

Lavede et emne tidligere, men starter lige forfra så folk er mere med.

vi skal giftes til februar næste år

Vi bliver 46 gæster

Til tøjet, skal vi til lagersalg som købe kjole til mig (manden skal ikke med) Til ham havde vi tænkt at købe et billigt men flot jakkesæt, eller hvad det nu hedder

Tøjet max 10.000kr

Kørelse til bryllupet har vi en far i familien som har en veteran bil som han vil køre os i hvis vi betaler benzinen, dette gør vi og giver noget ekstra 

Bryllups kørelse 500 kr men sætter 1.000 af for at være helt sikker 

Leje af lokale, da vi holder bryllup i vinterferien, vil vi leje den efterskole jeg har gået på og holde festen der, dettte ved vi ikke hvad koster men tænker omkring 3-4.000 men sætter 6.000 af så vi er sikker på der er penge nok.

leje af lokale 6.000 kr

invitationer, takke kort, bordkort osv, laver vi selv, så her tænker vi max 2.000 dette er  ink frimærker og kuverter osv osv 

invitationer 2.000 kr

Blomster, her under brudebuket, oppyntning at lokale, også tæner vi duge til bordet

Blomster 2.000 kr

Mad, her vælger vi at bestille ude fra, fra sådan noget som kokken og jomfruen osv, drikkelse køber vi i tyskland 

Mad 13.000kr

bryllupskage har jeg en veninde der kan lave, hun er udd. Konditer og laver den gerne hvis jeg betaler ingrienserne

Lyder dette som en okay budget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2014

Flødebollen

namaha skriver:

Vi bliver 46 gæster

Til tøjet, skal vi til lagersalg som købe kjole til mig (manden skal ikke med) Til ham havde vi tænkt at købe et billigt men flot jakkesæt, eller hvad det nu hedder

Tøjet max 10.000kr

Kørelse til bryllupet har vi en far i familien som har en veteran bil som han vil køre os i hvis vi betaler benzinen, dette gør vi og giver noget ekstra 

Leje af lokale, da vi holder bryllup i vinterferien, vil vi leje den efterskole jeg har gået på og holde festen der, dettte ved vi ikke hvad koster men tænker omkring 3-4.000 men sætter 6.000 af så vi er sikker på der er penge nok.

leje af lokale 6.000 kr

invitationer, takke kort, bordkort osv, laver vi selv, så her tænker vi max 2.000 dette er  ink frimærker og kuverter osv osv 

invitationer 2.000 kr

Blomster, her under brudebuket, oppyntning at lokale, også tæner vi duge til bordet

Blomster 2.000 kr

Mad, her vælger vi at bestille ude fra, fra sådan noget som kokken og jomfruen osv, drikkelse køber vi i tyskland 

Mad 13.000kr

bryllupskage har jeg en veninde der kan lave, hun er udd. Konditer og laver den gerne hvis jeg betaler ingrienserne

Brudebuket, brystblomster og pynt af kirken kostede for os langt mere end 2000. 

Brudebuket alene kan snildt koste 1000-1500.. 

Inden i vælger mad udefra så tjek firmaerne på trustpilot. Kokken og jomfruen har virkelig dårlige anmeldelser rundt omkring. Bare til orientering. 

Serveringspersonale? 

Anmeld

20. juli 2014

TrineMine86

Servering er dyrt, det skal i have med

ringe? 

Hår / makeup?

musik? 

Reception? 

Anmeld

20. juli 2014

Metal

Fotograf? 

Anmeld

29. juli 2014

Lisbeth1985

- skriver:

Du kan evt se vores budget hvis du vil og tage den derfra?

Indkøb til bryllup:

2 pige kjoler: 300 2 stk Hårbånd + strømpebuks: 50+40 Slips: 420

Brudekjole, skørt, ringpude, 2 blomsterkurve og strømpebånd: 1700+625 i told

Kjole til Monica: 100

Brude sko: 210

Ringe: 2300

Lokale: 2000 + 112 i forsvundet proptrækker og nogle tabte glas

Servietter: 44

Fotograf: 350

Gæstebog: 10kr

Invitationer 400

Tøj til 2 drenge: 700

Tøj til Mariusz: 1500

Sko til Mariusz: 400

Sko til børnene 80*3+ 50

Pynt 260 på duge+25 på bordkort, lys 20

Blomster mor giver

Sandwich 500

Kage 1500

Mad 6000

- Chili 500

Værelsesleje 1200

Børneposer 40*9 360

Drikkelse 5000 Øl Bailey Sodavand Vin Rosé Vodka Morgan

- juice, æble og appelsin 320kr

Endeligt regnskab: 27.236 kr

Vi havde vores ønskede bryllup med 45 gæster.

lavede lidt anderledes mad rækkefølge. 

Chili? :-)

Anmeld

29. juli 2014

Claudia87

Vi var 36 gæster til vores bryllup. Det blev holdt hos mine forældre, så udgiften til leje af lokale slap vi for. Ligeledes er min svigermor uddannet i køkken, så maden lavede hun. Det kunne også mærkes på budgettet. Men ellers fordelte vores udgifter sig således:

Brudekjole, sko, strømpebånd, hårpynt, undertøj 1200kr. 

Jakkesæt, skjorte, butterfly, sko 2500.

Brudebuket, bordpynt 1000 kr. 

Vielsesringe (alm. gult guld med en brilliant i dameringen inkl. gravering) 3700 kr.

Mad 4000 kr.

Drikkevarer 2000 kr.

Takkekort 1500 kr. 

Vi fik foræret køreturen fra rådhuset og hjem, og så valgte vi den professionelle fotograf fra til fordel for en tante med et spejlreflekskamera. Min søster og fætter sang og spillede et par numre. 

Alt i alt 15900 kr. 

Anmeld

29. juli 2014

Mom2

namaha skriver:

Vi bliver 46 gæster

Tøjet max 10.000kr

leje af lokale 6.000 kr

invitationer 2.000 kr

Blomster 2.000 kr

Mad 13.000kr

Lyder dette som en okay budget?

Budget for blomster er meget lille.. 
En borddekoration i lille udgave koster som regel minimum 150.- pr. stk. og en brudebuket koster fra 1000.- og op medmindre du vælger en rådhusbuket så kan den laves fra 500.-

Anmeld

29. juli 2014

(august)

Blev gift for en del år siden, men i runde tal så det sådanne ud med 65 gæster.

brudekjole, sko + tilbehør = 14.000

brudebuket, borddekorationer, pynt til kirken osv = 3500

kørsel = 3500

mandens tøj og sko = 6000

Ringe = 6000

Mad + fri bar = 35.000

Hår go make-up = 4000-5000

invitationer, takkekort osv. (Husk frimærker koster en formue idag ;-)) = 3000

Morgengaver (ved jo ikke hvad min kostede) = 12000-15000

kage (en veninde lavede den) = 1000

Fotograf (min onkel) =0

IALT = små 80.000

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.