Lidt klarhed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
16 svar
14 synes godt om
20. juli 2014

Flødebollen

Min mand og jeg besluttede at kontakte en privat klinik i det jyske, da vi følte vores behandling gennem det offentlige var gået i stå udelukkende pga min vægt. 

Jeg fik en hsu og det er faktisk det. Alt er blevet bortforklaret med vægt - og jo, jeg vejede da til den gode side da vi i tidernes morgen startede i behandling. 

Anyways, efter kontakt med den her privat klinik har vi fundet ud af, efter grundige undersøgelser, at mine ægblærer vokser men går til grunde før de kommer ud i æggeledere og klar til befrugtning. 

Mit FSH-hormon er så lavt at  ægløsning ikke finder sted.

er derfor startet på hormonbehandling - eller skal igang når min cyklus starter igen. Pludselig giver det mening, hvorfor jeg aldrig har fået en positiv æl-test eller er blevet gravid for den sags skyld..

Mit bmi hedder nu 39 i stedet for 44, så det går fremad

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2014

ønskebørn74

Flødebollen skriver:

Min mand og jeg besluttede at kontakte en privat klinik i det jyske, da vi følte vores behandling gennem det offentlige var gået i stå udelukkende pga min vægt. 

Jeg fik en hsu og det er faktisk det. Alt er blevet bortforklaret med vægt - og jo, jeg vejede da til den gode side da vi i tidernes morgen startede i behandling. 

Anyways, efter kontakt med den her privat klinik har vi fundet ud af, efter grundige undersøgelser, at mine ægblærer vokser men går til grunde før de kommer ud i æggeledere og klar til befrugtning. 

er derfor startet på hormonbehandling - eller skal igang når min cyklus starter igen. Pludselig giver det mening, hvorfor jeg aldrig har fået en positiv æl-test eller er blevet gravid for den sags skyld..

Håber at heldet snart smiler jeres vej..

Anmeld

20. juli 2014

Flødebollen

ønskebørn74 skriver:

Håber at heldet snart smiler jeres vej..

Tak søde 

Anmeld

20. juli 2014

Fru Ebied

Flødebollen skriver:

Stort tillykke med vægttabet og pøj pøj med behandlingen

Anmeld

20. juli 2014

Flødebollen

Fru Ebied skriver:

Stort tillykke med vægttabet og pøj pøj med behandlingen

Tusind tak

efter 3 års kamp må det også snart være vores tur

Anmeld

20. juli 2014

lineog4

Uafhængigt af vægt er det ds ufatteligt det offentlige ikke udreder. Hmm ikke første gang jeg har hørt om det desværre.

Godt I har råd til det private og jeg vil krydse alt for en forklaring også er vejen til en baby til jer

Anmeld

20. juli 2014

esioul

lineog4 skriver:

Uafhængigt af vægt er det ds ufatteligt det offentlige ikke udreder. Hmm ikke første gang jeg har hørt om det desværre.

Godt I har råd til det private og jeg vil krydse alt for en forklaring også er vejen til en baby til jer

jeg var også rystet over de ikke tjekker gennemgang inden de inseminerer hvor jeg er tilknyttet. 

tænk at skulle trækkes gennem alle de forsøg, hvis det alligevel er spildt. 

Men det er vel et spørgsmål om at spare hvor det er muligt. 

Anmeld

20. juli 2014

Flødebollen

lineog4 skriver:

Argumentet var bare hele vejen igennem at jeg er for tyk for at sige det som det er.. 

Nu viser det sig jo så, st jeh ingen ægløsning har.. Det kunne have været rart at have fået det af vide for 2 år siden. Men lægen gjorde aldrig en skid udover at konkludere at jeg var overvægtig og det partout skulle være grunden til barnløsjeden. Ikke at jeg siger, det har gjort det bedre, men føler, vi har spildt tiden mår der nu foreligger et reelt problem med mit hormon niveau 

Anmeld

20. juli 2014

Flødebollen

esioul skriver:

jeg var også rystet over de ikke tjekker gennemgang inden de inseminerer hvor jeg er tilknyttet. 

tænk at skulle trækkes gennem alle de forsøg, hvis det alligevel er spildt. 

Men det er vel et spørgsmål om at spare hvor det er muligt. 

Jeg føler derimod at de har tjent styrtende på os. Konsultation på konsultation uden en skid resultat. 

Heldigvis er vi nu tilknyttet en rigtig god klinik, der virkelig har givet os håbet og troen tilbage på, st vi nok skal blive forældre

og inseminering med partnersæd koster 1500kr ex medicin osv. 

Anmeld

20. juli 2014

esioul

Flødebollen skriver:

Argumentet var bare hele vejen igennem at jeg er for tyk for at sige det som det er.. 

Nu viser det sig jo så, st jeh ingen ægløsning har.. Det kunne have været rart at have fået det af vide for 2 år siden. Men lægen gjorde aldrig en skid udover at konkludere at jeg var overvægtig og det partout skulle være grunden til barnløsjeden. Ikke at jeg siger, det har gjort det bedre, men føler, vi har spildt tiden mår der nu foreligger et reelt problem med mit hormon niveau 

hvor er det godt problemet er fundet, men utroligt vejen dertil skal være så lang.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.