Ligger lige nu og ser på at min dejlige datter ligger og sover her ved min side, og kæmper for at holde tårerne tilbage.
Jeg er SÅ velsignet med en smuk og ufattelig skøn lille pige på 6 år. Foruden det fik jeg job her fra den 1. Juli, hvilket jo er helt fantastisk.
Problemet er bare at jeg ikke har sommerferie her hvor SFO'en også har lukket. Så de næste knap 2 uger skal hun passes hos familie i Thy, imens jeg er på job hjemme i Randers. :'-(
Vi har aldrig været så lang tid fra hinanden, og jeg føler virkeligt at jeg lige så stille er ved at gå i stykker indenvendig :'-(
Jeg er 100 % alene med hende, så vi er jo vandt til at være sammen heeeele tiden.
Jeg ved godt at det er sundt for os begge, og at hun er i virkelig gode hænder.... Men jeg har virkelig bare ikke lyst til at forlade hende. :'-(
Jeg føler mig som verdens dårligste mor :'-(
Og når jeg allerede ligger her og græder mine øjne ud. Hvordan i alverden skal jeg så kunne sige farvel og samtidig skjule hvor knust jeg i virkeligheden er :'-(
Æv hvor er det noget lort.
Hun har heldigvis fået en mobil, så hun kan skrive (smileys-tegn) eller Ringe/FaceTime når hun lyster....
:'-(
Anmeld