Buh..... Den værste dag :'-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

706 visninger
6 svar
3 synes godt om
20. juli 2014

Mutti2

Ligger lige nu og ser på at min dejlige datter ligger og sover her ved min side, og kæmper for at holde tårerne tilbage.

Jeg er SÅ velsignet med en smuk og ufattelig skøn lille pige på 6 år. Foruden det fik jeg job her fra den 1. Juli, hvilket jo er helt fantastisk.

Problemet er bare at jeg ikke har sommerferie her hvor SFO'en også har lukket. Så de næste knap 2 uger skal hun passes hos familie i Thy, imens jeg er på job hjemme i Randers. :'-(

Vi har aldrig været så lang tid fra hinanden, og jeg føler virkeligt at jeg lige så stille er ved at gå i stykker indenvendig :'-(

Jeg er 100 % alene med hende, så vi er jo vandt til at være sammen heeeele tiden.
Jeg ved godt at det er sundt for os begge, og at hun er i virkelig gode hænder.... Men jeg har virkelig bare ikke lyst til at forlade hende. :'-(
Jeg føler mig som verdens dårligste mor :'-(

Og når jeg allerede ligger her og græder mine øjne ud. Hvordan i alverden skal jeg så kunne sige farvel og samtidig skjule hvor knust jeg i virkeligheden er :'-(

Æv hvor er det noget lort.

Hun har heldigvis fået en mobil, så hun kan skrive (smileys-tegn) eller Ringe/FaceTime når hun lyster....

:'-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2014

1977

Profilbillede for 1977

Det er benhårdt at være væk fra sit barn - knus herfra

Anmeld

20. juli 2014

Mutti2

Jeanne skriver:

Det er benhårdt at være væk fra sit barn - knus herfra

Takker :-( Hun startede også selv med at sætte sig og og græde :-( men hun har det bedre nu

Anmeld

20. juli 2014

*Mor Til Albert*

Putte-mor skriver:

Takker :-( Hun startede også selv med at sætte sig og og græde :-( men hun har det bedre nu

Selvom at det er svært, så tænker jeg samtidig også at det er en sund proces for jer begge.  

Anmeld

20. juli 2014

Mutti2

*Heidi* skriver:

Selvom at det er svært, så tænker jeg samtidig også at det er en sund proces for jer begge.  

Puh.... Jeg har aldrig været så knust. Det er nu 25 minutter siden at jeg kørte, med toget, fra en knust datter, og jeg tuder stadig som pisket :'-( Jeg er slet ikke sikker på at jeg kan gennemføre det her :'-(

Anmeld

20. juli 2014

SussieThyssen

Putte-mor skriver:

Ligger lige nu og ser på at min dejlige datter ligger og sover her ved min side, og kæmper for at holde tårerne tilbage.

Jeg er SÅ velsignet med en smuk og ufattelig skøn lille pige på 6 år. Foruden det fik jeg job her fra den 1. Juli, hvilket jo er helt fantastisk.

Problemet er bare at jeg ikke har sommerferie her hvor SFO'en også har lukket. Så de næste knap 2 uger skal hun passes hos familie i Thy, imens jeg er på job hjemme i Randers. :'-(

Vi har aldrig været så lang tid fra hinanden, og jeg føler virkeligt at jeg lige så stille er ved at gå i stykker indenvendig :'-(

Jeg er 100 % alene med hende, så vi er jo vandt til at være sammen heeeele tiden.
Jeg ved godt at det er sundt for os begge, og at hun er i virkelig gode hænder.... Men jeg har virkelig bare ikke lyst til at forlade hende. :'-(
Jeg føler mig som verdens dårligste mor :'-(

Og når jeg allerede ligger her og græder mine øjne ud. Hvordan i alverden skal jeg så kunne sige farvel og samtidig skjule hvor knust jeg i virkeligheden er :'-(

Æv hvor er det noget lort.

Hun har heldigvis fået en mobil, så hun kan skrive (smileys-tegn) eller Ringe/FaceTime når hun lyster....

:'-(

Trøsteknus herfra..men du og hun kommer igennem det.
Jeg har selv været der.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. juli 2014

lineog4

Kæmpe kram - en af de få gange hvor jeg ville tale varmt for store skoler frem for små...
I skal nok komme igennem det og måske endda din datter kommer til at nyde den tvungne ferie. Men jeg vil dog aldrig få over mine læber at det godt, sundt eller andet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.