Har I papir-kalender eller bare på mobilen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.403 visninger
18 svar
3 synes godt om
19. juli 2014

*Pingvinen*

Som spørgsmålet lyder - Har I en papir-kalender, spiralkalender eller bruger I bare kalenderen på mobilen?
Har I jeres papirkalender i jeres tasker eller ligger den i hjemmet?
Hvilken kalender har I? Gerne billede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

Morgensol

Vi har begge dele.. En familiekalender hængende i køkkenet og hver vores på vores telefoner. Vi "synkroniserer" så med familiekalenderen så alle er med i alle planer. jeg har faktisk også en papirkalender i min taske, men bruger den ik så meget i øjeblikket.

Anmeld

19. juli 2014

1977

Profilbillede for 1977

Vi holder dobbeltbogføring her i huset - jeg har min personlige kalender på mobilen (grundet mit job er jeg ret afhængig af den) og så har vi en familiekalender hængende i køkkenet. Den er nødvendig så vi alle kan koordinere hvad vi skal hvornår Og så er det nemmere for manden at se mine arbejdstider uden hele tiden at spørge mig

Anmeld

19. juli 2014

*Mor Til Albert*

*Pingvinen* skriver:

Som spørgsmålet lyder - Har I en papir-kalender, spiralkalender eller bruger I bare kalenderen på mobilen?

Her hos os har vi en vægkalender der hænger i køkkenet, og så har vi vores kalendre på telefonerne der synkroniserer med hinanden. Det er drønsmart. Så når min kæreste fx skriver en vagt ind i hans kalender på sin telefon, så kommer det også automatisk til at stå i min kalender.
Det har vi stor glæde af.

Anmeld

19. juli 2014

Trekløver(:

*Pingvinen* skriver:

Bruger kun mobilen

Anmeld

19. juli 2014

Pige2009

*Pingvinen* skriver:

Kun på telefonen. Den er ligesom bare altid ved hånden

Anmeld

19. juli 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg bruger kun min gode gammeldags parpiers kalender med spiralryg. Der en side i til hver dag. Jeg skriver min vagtplan i den, hvorefter kærsten skriver dem over i hans kalender. Vh stine

Anmeld

19. juli 2014

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Vi bruger kun vores kalender i vores telefoner, den kan alt og min synkronisere med mandens :-)

Vi har samsung Galaxy s4 begge to og synes google kalenderen er fantastisk! Det var hvad der skulle til, før manden gad føre kalender :-)

Anmeld

19. juli 2014

Chellie

Vi bruger kun vores kalender i vores telefoner, den kan alt og min synkronisere med mandens :-)

Vi har samsung Galaxy s4 begge to og synes google kalenderen er fantastisk! Det var hvad der skulle til, før manden gad føre kalender :-)

Jep, samme her. Google-kalender, som automatisk synkroniserer ind på både mobiler og tablets, og så kan vi se hinandens kalendere, plus vi har oprettet en fælles, som vi begge kan redigere i. Oven i har jeg vagtplaner fra mit arbejde automatisk synkroniseret ind fra vores vagt-system Tamigo. Dét virker! 

Anmeld

20. juli 2014

BabyMus

Jeg er så gammeldags at jeg stadig har en i papir. Bare en helt almindelig Mayland spiral med en dag på hver side. Jeg bruger dog kun den første side i måneden hvor der ligesom er hele måneden på en side og der er en linje ud for hver dato, og her skriver jeg hvad jeg skal. Jeg kan bedre lide at have et samlet overblik frem for at skulle ind og kigge i en telefon. Den ligger på en hylde i mit natbord og jeg tager den kun med ud hvis jeg ved jeg skal aftale en tid med en eller anden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.