Puha, her de seneste dage har jeg VIRKELIG følt mig fed! er simpelthen så oppustet, har aldrig prøvet det så voldsomt før.. føler bare jeg har taget 10 kg på, på 4-5 dage, kan heller ikke rigtig trække min mave ind, som om der er en der skubber den ud af igen. Godt nok har jeg været oppustet før, men aldrig så voldsomt, Ligner nærmest en der er gravid rimelig langt henne. Samtidig med det er mens udebleven i 14 dage, tror måske jeg er gravid, har taget en test men tænker ikke som sådan over graviditet. Tester bare lige når jeg kommer i tanke om det lige inden jeg skal tisse. Har også andre graviditetssymptomer så som MEGA ømme brystvorter og de er blevet meget mørkere! ondt i brysterne, især det venstre bryst gør vildt ondt! er utrolig træt men kan ikke rigtig finde ro til at sove, har mange humørsvingninger, ikke rigtig lyst til mad, ja der er flere endnu
Andre der har prøvet at være så oppustet så man bare føler man pludselig er 10 kg tungere og er ved at springe, hvor det er endt ud i en lille baby 8-9 måneder senere? 
Anmeld