Føler snart jeg springer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. juli 2014

Anonym trådstarter

Puha, her de seneste dage har jeg VIRKELIG følt mig fed! er simpelthen så oppustet, har aldrig prøvet det så voldsomt før.. føler bare jeg har taget 10 kg på, på 4-5 dage, kan heller ikke rigtig trække min mave ind, som om der er en der skubber den ud af igen. Godt nok har jeg været oppustet før, men aldrig så voldsomt, Ligner nærmest en der er gravid rimelig langt henne. Samtidig med det er mens udebleven i 14 dage, tror måske jeg er gravid, har taget en test men tænker ikke som sådan over graviditet. Tester bare lige når jeg kommer i tanke om det lige inden jeg skal tisse. Har også andre graviditetssymptomer så som MEGA ømme brystvorter og de er blevet meget mørkere! ondt i brysterne, især det venstre bryst gør vildt ondt!  er utrolig træt men kan ikke rigtig finde ro til at sove, har mange humørsvingninger, ikke rigtig lyst til mad, ja der er flere endnu  

Andre der har prøvet at være så oppustet så man bare føler man pludselig er 10 kg tungere og er ved at springe, hvor det er endt ud i en lille baby 8-9 måneder senere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

Anonym trådstarter

slet ingen der vil svare?

Anmeld

19. juli 2014

Bak

Anonym skriver:

Puha, her de seneste dage har jeg VIRKELIG følt mig fed! er simpelthen så oppustet, har aldrig prøvet det så voldsomt før.. føler bare jeg har taget 10 kg på, på 4-5 dage, kan heller ikke rigtig trække min mave ind, som om der er en der skubber den ud af igen. Godt nok har jeg været oppustet før, men aldrig så voldsomt, Ligner nærmest en der er gravid rimelig langt henne. Samtidig med det er mens udebleven i 14 dage, tror måske jeg er gravid, har taget en test men tænker ikke som sådan over graviditet. Tester bare lige når jeg kommer i tanke om det lige inden jeg skal tisse. Har også andre graviditetssymptomer så som MEGA ømme brystvorter og de er blevet meget mørkere! ondt i brysterne, især det venstre bryst gør vildt ondt!  er utrolig træt men kan ikke rigtig finde ro til at sove, har mange humørsvingninger, ikke rigtig lyst til mad, ja der er flere endnu  

Andre der har prøvet at være så oppustet så man bare føler man pludselig er 10 kg tungere og er ved at springe, hvor det er endt ud i en lille baby 8-9 måneder senere?

Hvad viste din test så? Hvis din mens er udeblevet i 14 dage er der da god chance for at du er gravid.
Oppustethed er meget normalt også så ligner en gravid i 5. måned

Anmeld

19. juli 2014

Sjwf

Jeg var meget oppustet i starten, så måske finger for dig

Anmeld

19. juli 2014

mulleh

Jeg er omkring 6-7 uger henne og jeg er meget oppustet. Ligner en som er langt henne. 

Anmeld

19. juli 2014

Anonym trådstarter

Bak skriver:

Hvad viste din test så? Hvis din mens er udeblevet i 14 dage er der da god chance for at du er gravid.
Oppustethed er meget normalt også så ligner en gravid i 5. måned

Den var negativ men håbet er der jo stadig. de fleste i min familie har først kunne teste positiv sent.

Synes hvert fald jeg ser meget tyk ud!

Anmeld

19. juli 2014

Anonym trådstarter

mulleh skriver:

Jeg er omkring 6-7 uger henne og jeg er meget oppustet. Ligner en som er langt henne. 

Ja okay, jeg ligner også en som godt kunne være langt henne

Anmeld

19. juli 2014

mulleh

Anonym skriver:

Ja okay, jeg ligner også en som godt kunne være langt henne

Jeg mest ked af at jeg nok ikke kan skjule det til jeg er de der 12-13 uger henne som jeg rigtig gerne ville. ;/

Anmeld

20. juli 2014

Anonym trådstarter

mulleh skriver:

Jeg mest ked af at jeg nok ikke kan skjule det til jeg er de der 12-13 uger henne som jeg rigtig gerne ville. ;/

Ja, det kan jeg godt forstå! når jeg endelig får en spire der vil sidde fast, så håber jeg at jeg kan skjule det til omkring 12 uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.