allergier

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. juli 2014

TNBC

Andre herinde der er allergiske over for græs?

Jeg blev testet sidste år og en af tingene var græs, men altså jeg går ikke og nyser hele tiden eller tager medicin/piller hver dag, men så kom jeg til at tænke på, er det måske kun nyt græs? Da der her hvor jeg bor blev plantet nyt græs for nogle uger siden, og jeg nyser mere end jeg plejer(er ikke forkølet)

Så tænkte bare at jeg ville høre hvordan det var hos andre der var allergiske overfor det eller om det er forskelligt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min allergi er gakket fulstændig ud i år. Græs er åbenbart vildt højt. Jeg ku slet ik gå udenforen dør, uden at det var stor slemt. Endte med at jeg fik en sprøjte ved lægen, for en 5-6 uger siden, hvilket hjalp rigtig meget. Her de sidste par dage er jeg begyndt at nyse igen, men ka stadig klar mig uden medecin osv. Vh stine

Anmeld

19. juli 2014

Chris86

Græspollen toppede for uger siden og er slet ikke høh pt, så mit allergi er kun slemt når der bliver slået græs..
Men bynkepollen begynder så småt at dukke op nu..

Anmeld

19. juli 2014

TNBC

Chris86 skriver:

Græspollen toppede for uger siden og er slet ikke høh pt, så mit allergi er kun slemt når der bliver slået græs..
Men bynkepollen begynder så småt at dukke op nu..

Det her er helt nyt græs, som at det først er blevet sået i juni, der var slet ikke græs udenfor eller jo, på markerne, men ikke her ved huset, og jeg synes bare det er mærkeligt at jeg pludselig begynder at nyse. og har stået på nyslået græs(Før jeg blev testet) uden at nyse. Den er en mærkelig allergi jeg har.

Anmeld

19. juli 2014

Chris86

Yurie skriver:

Det her er helt nyt græs, som at det først er blevet sået i juni, der var slet ikke græs udenfor eller jo, på markerne, men ikke her ved huset, og jeg synes bare det er mærkeligt at jeg pludselig begynder at nyse. og har stået på nyslået græs(Før jeg blev testet) uden at nyse. Den er en mærkelig allergi jeg har.

Ku det tænkes at det er bynken du reagerer på?

Anmeld

19. juli 2014

TNBC

Chris86 skriver:

Ku det tænkes at det er bynken du reagerer på?

måske. jeg er vist hvad man kalder mulitallegiker. 

Men jeg er heller ikke i Danmark, så ved ikke hvad der er omkring os, rigtigt. Jeg tænkte bare at det var græsset, fordi det ikke var der før.

Anmeld

19. juli 2014

Chris86

Yurie skriver:

måske. jeg er vist hvad man kalder mulitallegiker. 

Men jeg er heller ikke i Danmark, så ved ikke hvad der er omkring os, rigtigt. Jeg tænkte bare at det var græsset, fordi det ikke var der før.

Ah græsset kan vel også toppe senere i udlandet måske

Anmeld

19. juli 2014

TNBC

Chris86 skriver:

Ah græsset kan vel også toppe senere i udlandet måske

Hehe.. 
De har selv plantet det. Der var sten og alt sådan noget før, de fik det fjernet og har lavet det til en græsplæne

Anmeld

19. juli 2014

Chris86

Yurie skriver:

Hehe.. 
De har selv plantet det. Der var sten og alt sådan noget før, de fik det fjernet og har lavet det til en græsplæne

Men uanset kommer alle græspollen jo på sammetid.. Uanset om det nyt eller gammelt...
Tja who knows... Drik birkesaft inden sommeren (sidst forår) begynder

Anmeld

19. juli 2014

TNBC

Chris86 skriver:

Men uanset kommer alle græspollen jo på sammetid.. Uanset om det nyt eller gammelt...
Tja who knows... Drik birkesaft inden sommeren (sidst forår) begynder

Se jeg har slet ikke styr på det, jeg blev kun testet efter sommeren, så det er min første sommer med det. 

Men tak for svarene og rådet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.