Strand tema til barnedåb :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.629 visninger
9 svar
6 synes godt om
19. juli 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP

Nogen der har lavet strand tema til barnedåb ? Tanken kommer egentlig fordi jeg havde tænkt at storesøster kunne male på sten, som vi så kunne bruge som bordkort, men ellers har jeg ikke de store ideer :-) Måske nogle skaller og noget... 

Så kom frisk med ideer og gerne billeder :-)

//Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

Troldemommi

MKBP skriver:

Nogen der har lavet strand tema til barnedåb ? Tanken kommer egentlig fordi jeg havde tænkt at storesøster kunne male på sten, som vi så kunne bruge som bordkort, men ellers har jeg ikke de store ideer :-) Måske nogle skaller og noget... 

//Mette

Jeg har ingen erfaring med det, men det lyder fedt

Monica

Anmeld

19. juli 2014

Købmagerkonen

MKBP skriver:

//Mette

Jeg plejer at søge inspiration på  pinterest

Anmeld

19. juli 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
FruOlsen skriver:

Jeg plejer at søge inspiration på  pinterest

Fedt - tak :-D

Anmeld

20. juli 2014

BabyMus

MKBP skriver:

//Mette

Sand på midten af bordet og en masse sten og skaller.

Anmeld

20. juli 2014

*Mor Til Albert*

MKBP skriver:

//Mette

Fed idé. 

Anmeld

20. juli 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
BabyMus skriver:

Sand på midten af bordet og en masse sten og skaller.

Havde jeg egentlig også tænkt, men der kommer mange børn med og det tror jeg ikke de kan lade ligge 

Anmeld

20. juli 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Havde jeg egentlig også tænkt, men der kommer mange børn med og det tror jeg ikke de kan lade ligge 

Kan man ikke finde et andet materiale end sand så? Men at det ligner det.. Kiggede lige hurtigt i det link -pinterest. De kager der, det ligner der ligger sand på dem. (Fx de der cupcakes. De er også super fede). Og så evt de lys der flyder i glas med sten og skaller nede i.

super fedt link forresten 

God fornøjelse

Anmeld

20. juli 2014

TNBC

MKBP skriver:

//Mette

Små parasoler til drinksene

http://bryllupsklar.dk/forum/uploads/post-19132-1146141128.jpg 

http://bryllupsklar.dk/forum/uploads/post-19832-1151133931.jpg

http://1.bp.blogspot.com/-0McevSxJ-H0/TfZ9TdTIlDI/AAAAAAAAAOI/7adXwW1EfMg/s320/juni+2011+068.JPG

Hæng ting fra lamperne

Lav falsk tang, fisk,

Hvis det er udenfor, have et lille badebassin, børnene kan hygge sig i(bare fortæl forælderne det)

Parasoler

Håndklæder på stolene, eller gulvet

tag noget hawaii ind over det

Anmeld

20. juli 2014

BabyMus

MKBP skriver:

Hmm du siger noget.

Kan man ikke lave et eller andet med "at lime det fast" på en måde, ned igennem som en bort? Eller ligge noget plastic over? Ej det ved jeg slet ikke om man kan, men det var bare lige en idé.

Så har jeg engang været med til en fest hvor der var et hav at dåsesodavand, øl og vand som lå nede i et lille oppustelig badebassin med både vand og is. Det kunne man måske også gøre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.