et barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.327 visninger
13 svar
18 synes godt om
19. juli 2014

Rixer

Hey

Jeg har stået længe og tænkt over at jeg så et barn på 10 11 års alderen der havde leget med Nutella så han har smurret sig i Nutella over hele kroppen. Er det normalt eller ikke normalt ? Det var på en sportsplads

Hvad mener i ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Rixer skriver:

Hey

Jeg har stået længe og tænkt over at jeg så et barn på 10 11 års alderen der havde leget med Nutella så han har smurret sig i Nutella over hele kroppen. Er det normalt eller ikke normalt ? Det var på en sportsplads

Hvad mener i ? 

Det kunne min 10 årig aldrig finde på. Så jeg vil sige rimelig unormalt !

Anmeld

19. juli 2014

Mami

Han legede vel bare, det er der Intet galt i

Anmeld

19. juli 2014

lineog4

Der kunne jo være mange gode grunde til det, have set mor "lege" med maske på krop og ansigt, været på ferie hvor der var mudderbad ect. Men nej tror da ikke min den gang 10 årige pige kunne finde på lige nutella men så mange andre i vores øjne mærkelige ting kunne hun nu godt finde på (og stadig nu hvor hun er blevet 11 og en del udviklet fysisk) hvis hun var opslugt af en leg

Anmeld

20. juli 2014

Rixer

Ja altså det var en del af hans leg hvis vi kigger fra barnets perspektiv men hvis vi kigger fra en andens perspektiv så vil han hun sige det er unormalt at deres lillebror gør ikke den slags ting

Anmeld

20. juli 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:

Ja altså det var en del af hans leg hvis vi kigger fra barnets perspektiv men hvis vi kigger fra en andens perspektiv så vil han hun sige det er unormalt at deres lillebror gør ikke den slags ting

Det lyder til at han kedede sig og fik en ide til en sjov leg

Anmeld

20. juli 2014

Rixer

mor:) skriver:

Det lyder til at han kedede sig og fik en ide til en sjov leg

Ja, det må man sige.

Anmeld

20. juli 2014

SandraXOXO

Jeg har malet mig selv helt grøn engang da jeg var 11-12 år. Jeg kedede mig og tænkte det ville se herre sjovt ud ;-) Min mor var dog ikke imponeret :-D haha. Men jeg er forholdsvis normal idag.

Anmeld

20. juli 2014

Mami

Rixer skriver:

Nej jeg vil ikke sige man er unormal hvis man gør sådan det gjorde min lillebror i den alder. 

Hvorfor tænker du så meget over det?

Anmeld

20. juli 2014

TNBC

Rixer skriver:

Hey

Hvad mener i ? 

Nej, børn finder på de meste spøjse ting. (men hvorfor har han nutella at lege med??) 

Kopiere ting, de har set andre gøre, irl, i tv, i en film.. 

Jeg vil ikke kalde et barn unormalt på grund af det, men måske spørge barnet hvordan det har fået den ide eller hvad det er for en leg barnet leger. 

Nogle børn har bare en fantastisk fantasi. 

Det er vel det samme som børn, der leger de er hunde, flyvemaskiner eller andet. 

Men hvorfor har du tænkt så meget over det? 
Og hvad mener du selv? At det normalt eller unormalt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.