Kære søde mødre
Jeg har brug for jeres hjælp!
Jeg er en 27-årig kvinde, der er i gang med at skrive min kandidatafhandling, som omhandler forbrug af øko-venlige skønhedsprodukter (dvs. make-up, ansigts-, hår- og kropspleje).
Til mit speciale vil jeg meget gerne tale med nogle kvinder i aldersgruppen 20-60 år, der bruger økovenlige skønhedsprodukter som en del af deres skønhedsrutine. Måske bruger du kun 4 miljøvenlige produkter, måske er hele badeværelseshylden fyldt med økologi – det er ikke så vigtigt.
Det vigtigste er bare, at du har truffet et aktivt valg om at købe dem, og det må IKKE skyldes allergi (da man så ikke rigtig har andet valg).
Kunne det tænkes at nogle af jer har lyst til at mødes med mig til et uformelt interview? Eller måske har en mor/søster/veninde/kusine/kollega, der kunne være interesseret i at hjælpe mig – så vil jeg være meget taknemmelig!
Jeg er meget fleksibel og rejser gerne for at foretage interviewet, da jeg helst vil mødes ansigt til ansigt. Dvs. det kan både være i København (hvor jeg selv er bosiddende), Odense, Aarhus, Aalborg eller andre steder, hvor offentlig transport ikke gør det alt for besværligt at komme til. Interviewene skal helst foretages i løbet af næste uge, og jeg kan fuldt ud tilrettelægge tidspunktet efter, hvornår det passer dig bedst.
Interviewet kommer ca. til at tage 1 time (afhængig af hvor meget, du har at fortælle), og jeg anonymiserer gerne dit navn i den endelige rapport.
Det kræver ikke, at du har den store viden omkring økologiske eller miljøvenlige skønhedsprodukter – jeg vil bare gerne tale om, hvilken holdning du har til økovenlige produkter, og hvorfor du køber dem.
Jeg håber, at der er nogen af jer, der har lyst til at hjælpe mig :-)
I så fald kan I kontakte mig på: ecospeciale@gmail.com - skriv endelig også, hvis I har nogen spørgsmål!
De bedste hilsener,
Sara Fog