Stakkels lille pus:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.923 visninger
12 svar
3 synes godt om
18. juli 2014

MyLove E

Ihhh Elias har det bare træls i dag.

Han er ramt godt af myggestik.

Nu er hans infektionen heldigvis snart væk og vi har kun 2 gange penicillin tilbage

Men i dag har han det bare træls, han er træt og meget genert af sine stik

Han fik en alnok i morges (allergi pille) men han må kun få en halv om dagen ikk? Og kan jeg give ham en panodil til nat, så han kan sove lidt?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2014

B&J

har i prøvet de mygge stifter man kan få så det ikke klør det kunne lette lidt på det eller bare zinksalve spray det hjælper på mig når det er for min krop går også helt amok når jeg bliver stukket

evt en kold isterning

Anmeld

18. juli 2014

MyLove E

B&J skriver:

har i prøvet de mygge stifter man kan få så det ikke klør det kunne lette lidt på det eller bare zinksalve spray det hjælper på mig når det er for min krop går også helt amok når jeg bliver stukket

evt en kold isterning

Har ikke prøvet med is terning. .

Anmeld

18. juli 2014

IT-nørd

MyLove E skriver:

Ihhh Elias har det bare træls i dag.

Han er ramt godt af myggestik.

Nu er hans infektionen heldigvis snart væk og vi har kun 2 gange penicillin tilbage

Men i dag har han det bare træls, han er træt og meget genert af sine stik

Han fik en alnok i morges (allergi pille) men han må kun få en halv om dagen ikk? Og kan jeg give ham en panodil til nat, så han kan sove lidt?

Mepyramin creme er guld værd herhjemme. I stedet for Alnok har vi fået Aerius mixtur hos lægen. Den er specielt beregnet til børn og kostede ikke ret meget. 

Anmeld

18. juli 2014

moaren

Du kan sagtens give panodil sammen med alnok 

God bedring med fyren. 

Anmeld

18. juli 2014

Frk_Louise

Jeg plejer også at lægge noget koldt på, det kan hjælpe  Og jeg bliver ædt op af myg og synes ikke altid, at de der kløestillende cremer virker..

Anmeld

18. juli 2014

MyLove E

IT-nørd skriver:

Mepyramin creme er guld værd herhjemme. I stedet for Alnok har vi fået Aerius mixtur hos lægen. Den er specielt beregnet til børn og kostede ikke ret meget. 

Vi vil prøve at tage til vores egen læge i næste uge.  For at finde ud af om der er noget han ikke kan tåle siden hans øre hæve sådan op som det har gjort, om der er en sammenhæng mellem det hans myggestik. .

Ved ikke om man kan se det på armen men den var rød/blå, det går op i en spids fra håndledet op til albuen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juli 2014

lenemor77

MyLove E skriver:

Vi vil prøve at tage til vores egen læge i næste uge.  For at finde ud af om der er noget han ikke kan tåle siden hans øre hæve sådan op som det har gjort, om der er en sammenhæng mellem det hans myggestik. .

Ved ikke om man kan se det på armen men den var rød/blå, det går op i en spids fra håndledet op til albuen.

Øhhhh. Ja undskyld min dramatik, men rød/blå striber op af armen?? Blodforgiftning??

Anmeld

18. juli 2014

MyLove E

lenemor77 skriver:

Øhhhh. Ja undskyld min dramatik, men rød/blå striber op af armen?? Blodforgiftning??

Nej det var det heldigvis ikke. Vi brugte en hel dag på sygehuse i lørdags. Først vagtlægen på Roskilde sygehus, som sendte os til ørelæge på Køge, de sendte os så tilbage til Roskilde på børneafdelingen ��.

De gav os noget penicillin 2 slags. Den ene kunne vi kun hente på sygehuset.!

Det er heldigvis væk nu.

Anmeld

18. juli 2014

IT-nørd

MyLove E skriver:

Hans øre ser godt nok vildt ud 

Hvad hedder de præparater I fik til ham?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.