Hvad siger i? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2014

Anonym trådstarter

mulleh skriver:

Syns desværre også den ser negativ ud. Men  For at den er der. Hvor langt ville du være ? 

skal have mens 22 juli, så ved det ikke rigtigt . 3+?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2014

mulleh

skal have mens 22 juli, så ved det ikke rigtigt . 3+?

Så det også tidlig at teste. Jeg syns du skal vente med at test til den 22 eller et par dage efter. For du ved jo ikke om din mens kommer endnu. 

Anmeld

18. juli 2014

Anonym trådstarter

mulleh skriver:

Så det også tidlig at teste. Jeg syns du skal vente med at test til den 22 eller et par dage efter. For du ved jo ikke om din mens kommer endnu. 

Nej det ved jeg ikke om den gør, testene her er taget i nysgerrighed, jeg ved godt intet er sikkert  

det kan jo også være i bio, eller at den ikke er der denne gang. 

Anmeld

18. juli 2014

cwl

Jeg ved ikke helt om jeg kan se noget.. Men de sidste to måneder inden jeg testede positiv har jeg kunne teste meget meget svagt positiv på valmed og der var jeg jo ikke gravid... Håber dog for dig at den udvikler sig..

Anmeld

18. juli 2014

Anonym trådstarter

cwl skriver:

Jeg ved ikke helt om jeg kan se noget.. Men de sidste to måneder inden jeg testede positiv har jeg kunne teste meget meget svagt positiv på valmed og der var jeg jo ikke gravid... Håber dog for dig at den udvikler sig..

Tak jeg tager en anden her den 22 , en clear blue

Anmeld

18. juli 2014

cwl

Tak jeg tager en anden her den 22 , en clear blue

Ja gør det.

Anmeld

18. juli 2014

Mata

Totalt mærkeligt at lægge et billede op af en test der er tydelig negativ, ha nu noget tålmodighed og vent med at teste til det det er realistisk!

Anmeld

18. juli 2014

Anonym trådstarter

Totalt mærkeligt at lægge et billede op af en test der er tydelig negativ, ha nu noget tålmodighed og vent med at teste til det det er realistisk!

Sikke empatisk du er! 

Beklager mit mærkelige indlæg, for mig er den ikke tydeligt negativ. 

Men så er det jo godt du lige kan komme ind fra siden af og fortælle mig jeg både er blind og mærkelig, tak for det. 

I øvrigt er der mange der har testet positiv 3+3, specielt 3 gangs fødende som jeg er, så det kan jeg ikke se det urealistiske i

Men det bliver godt nok sidste gang jeg spørger herinde igen. 

Kan du have en god aften  

Anmeld

18. juli 2014

Mata

Sikke empatisk du er! 

Beklager mit mærkelige indlæg, for mig er den ikke tydeligt negativ. 

Men så er det jo godt du lige kan komme ind fra siden af og fortælle mig jeg både er blind og mærkelig, tak for det. 

håber du har en god aften

Det var skam ikke for at være usympatisk, men forstår bare ikke man lige kan vente. Det sparer jo også dig selv for at blive skuffet og ja min aften er ganske god

Anmeld

18. juli 2014

Anonym trådstarter

Det v ar skam ikke for at være usympatisk, men forstår bare ikke man lige kan vente. Det sparer jo også dig selv for at blive skuffet og ja min aften er ganske god

Helt seriøst når du skriver sådan så er det nok ikke empatien/sympatien der trykker hos dig! 

Så jeg ville skyde den tilbage på dig, totalt mærkeligt at svarer i et indlæg på den måde. 

Og så er der stadig mange 3 gangs der kan teste positiv i uge 3+3. 

Farvel og tak til dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.