Diskusprolaps :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

936 visninger
8 svar
1 synes godt om
18. juli 2014

Anonym trådstarter

Sikke en lorte dag!!!

Jeg har i nogle dage haft voldsomme smerter i mit ene ben. Jeg havde en samtale med min læge tidligere i dag,som mener,at jeg måske har en diskusprolaps i ryggen,som forårsager smerterne i benet:-( Vi er på vej på ferie nu (aner ikke,hvordan det skal gå med så stærke smerter) og så snart vi er hjemme igen,skal jeg scannes,så vi kan blive sikre på at diagnosen er rigtig..

Jeg er super bekymret nu... Hvad med arbejde? Kommende graviditeter? Og smerter på sigt? Lige nu er det et håbløst smertehelvede:-( 

Fortæl mig om jeres erfaringer.. Er i kommet jer ovenpå diskusprolapser? Og hvor længe tog det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2014

Malene76

Anonym skriver:

Sikke en lorte dag!!!

Jeg har i nogle dage haft voldsomme smerter i mit ene ben. Jeg havde en samtale med min læge tidligere i dag,som mener,at jeg måske har en diskusprolaps i ryggen,som forårsager smerterne i benet:-( Vi er på vej på ferie nu (aner ikke,hvordan det skal gå med så stærke smerter) og så snart vi er hjemme igen,skal jeg scannes,så vi kan blive sikre på at diagnosen er rigtig..

Jeg er super bekymret nu... Hvad med arbejde? Kommende graviditeter? Og smerter på sigt? Lige nu er det et håbløst smertehelvede:-( 

Fortæl mig om jeres erfaringer.. Er i kommet jer ovenpå diskusprolapser? Og hvor længe tog det?

Jeg er ved at komme mig ovenpå en discuspolaps. Det er hårdt arbejde. Jeg laver øvelser hver dag og skal starte i træningscenter for at styrke hele mig ryg nu lige så langsomt. 

De de oppererer sjældent i dag, det kan som regel trænes væk, men det tager tid, var den besked jeg fik. Min discuspolaps skete onsdag i påskeugen. 

Lige nu er jeg så fældet af et hold i ryggen også, så det er fandeme fedt! 

Største medfølelse og god bedring herfra. 

Kh. Malene 

Anmeld

18. juli 2014

Troldemommi

Anonym skriver:

Sikke en lorte dag!!!

Jeg har flere gange arbejdet med sygemeldte som havde en diskusprolaps enten i ryggen eller lænden, den kan vist også sidde i nakken.

Vi iværksætter for det meste et genoptræningsforløb da det ofte har bedre virkning end en operation har.

Jeg har både måtte sende folk ud i et langt forløb hvor en førtidspension var løsningen men jeg har også oplevet at borgeren kunne genoptage sit arbejde efter nogle måneder på sygedagpenge.

Held og lykke til dig for det bedste for dig

Monica uddannet Socialrådgiver

Anmeld

18. juli 2014

lykkekevin

Anonym skriver:

Sikke en lorte dag!!!

Her har jeg en mand der desværre har hele 6 styk i det hele tre i nakken en under hans ryg brud og to længere nede han er selvstændig mure og vi har noget landbrug os
Det er ikke sjovt han får noget mod smerter og vi skal til en samtale nu her om hvad vi mere kan gøre og om der kan gøres noget..
Han har hat de to i længer tid den lige uder brudet er kommet for en små 2 mdr siden og de 3 i nakken er kommet efter han kørte galt den 24 december sidste år..

Han har dog mange smerter men har valgt det ikke skal styre hans liv

Anmeld

18. juli 2014

Anonym trådstarter

Malene76 skriver:

Jeg er ved at komme mig ovenpå en discuspolaps. Det er hårdt arbejde. Jeg laver øvelser hver dag og skal starte i træningscenter for at styrke hele mig ryg nu lige så langsomt. 

De de oppererer sjældent i dag, det kan som regel trænes væk, men det tager tid, var den besked jeg fik. Min discuspolaps skete onsdag i påskeugen. 

Lige nu er jeg så fældet af et hold i ryggen også, så det er fandeme fedt! 

Største medfølelse og god bedring herfra. 

Kh. Malene 

Hold da op,et langt forløb!! Har du været sygemeldt siden påske eller kan du arbejde?

Rigtig god bedring!

Anmeld

18. juli 2014

Anonym trådstarter

Troldemommi skriver:

Jeg har flere gange arbejdet med sygemeldte som havde en diskusprolaps enten i ryggen eller lænden, den kan vist også sidde i nakken.

Vi iværksætter for det meste et genoptræningsforløb da det ofte har bedre virkning end en operation har.

Jeg har både måtte sende folk ud i et langt forløb hvor en førtidspension var løsningen men jeg har også oplevet at borgeren kunne genoptage sit arbejde efter nogle måneder på sygedagpenge.

Held og lykke til dig for det bedste for dig

Monica uddannet Socialrådgiver

Tak for dit svar.

Jeg håber,at jeg hurtigt er tilbage i arbejde igen!

Anmeld

18. juli 2014

Malene76

Anonym skriver:

Hold da op,et langt forløb!! Har du været sygemeldt siden påske eller kan du arbejde?

Rigtig god bedring!

Jeg var sygemeldt 3 uger tror jeg. Så kunne jeg jobbe igen.Lige nu har vi ferie, ellers måtte jeg sygemelde mig igen.

Kh. Malene  

Anmeld

18. juli 2014

Anonym trådstarter

Malene76 skriver:

Jeg var sygemeldt 3 uger tror jeg. Så kunne jeg jobbe igen.Lige nu har vi ferie, ellers måtte jeg sygemelde mig igen.

Kh. Malene  

Jeg håber,at ferien hjælper og at du snart er frisk igen:-)

Anmeld

19. juli 2014

Malene76

Anonym skriver:

Jeg håber,at ferien hjælper og at du snart er frisk igen:-)

Tak.  håber du snart er ovenpå igen. God ferie til jer. 

Kh. Malene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.