Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har gået det sidste stykke tid, med ondt i mit underliv, har troet det var min mens, men kan det være fordi jeg ha ægløsning? - er den positiv på min ÆL test?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tror også den er lige rundt om hjørnet i kan vidt lige så godt give den gas under lagnerne nu den er tydeligere end den jeg har lagt ind i dag, og vi er gået igang med at øge sexen. Bare så vi er 100% sikre på at have størst mulig chance
Okay, tak for svar
Den ene streg var mere svag her da jeg stOd op. Hvad skal det betyde?
Mine så også sådan ud. Og er nu 5 uger henne. Så bare igang .
Så jeg har haft min ÆL eller har jeg den nu?
Altså fra den bliver positiv er den der indenfor 24-48 timer mener jeg der stod på mine har prøvet et år. Og første hug med ægløsningsteste virkede. Så håber det bedste for jer Men hvis den begynder at blive mindre positiv er ægløsning på vej i sig selv. Vi startede da den begyndte at blive positiv. Tog en del i løbet af dagene op til og under
Har jeg også gjort, men det billed jeg lagde op igår, er den der har vist den tydeligste streg på. For den jeg tog her til morges var mindre tydelig end den igår. Men vi har "heldigvis" haft sex op til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128