Er den der?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
8 svar
6 synes godt om
18. juli 2014

Anonym trådstarter

Har gået det sidste stykke tid, med ondt i mit underliv, har troet det var min mens, men kan det være fordi jeg ha ægløsning? - er den positiv på min ÆL test? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2014

Mother-love

Jeg vil sige den er meget tæt på. Enten i aften ellers imorgen tidlig er den der

Anmeld

18. juli 2014

Kærlighediminmave

Jeg tror også den er lige rundt om hjørnet i kan vidt lige så godt give den gas under lagnerne nu den er tydeligere end den jeg har lagt ind i dag, og vi er gået igang med at øge sexen. Bare så vi er 100% sikre på at have størst mulig chance

Anmeld

18. juli 2014

Anonym trådstarter

Okay, tak for svar 

Anmeld

19. juli 2014

Anonym trådstarter

Den ene streg var mere svag her da jeg stOd op. Hvad skal det betyde? 

Anmeld

19. juli 2014

Frk'lykkelig

Mine så også sådan ud. Og er nu 5 uger henne. Så bare igang

Anmeld

19. juli 2014

Anonym trådstarter

Så jeg har haft min ÆL eller har jeg den nu? 

Anmeld

19. juli 2014

Frk'lykkelig

Altså fra den bliver positiv er den der indenfor 24-48 timer mener jeg der stod på mine har prøvet et år. Og første hug med ægløsningsteste virkede. Så håber det bedste for jer  Men hvis den begynder at blive mindre positiv er ægløsning på vej i sig selv. Vi startede da den begyndte at blive positiv. Tog en del i løbet af dagene op til og under

Anmeld

19. juli 2014

Anonym trådstarter

Har jeg også gjort, men det billed jeg lagde op igår, er den der har vist den tydeligste streg på. For den jeg tog her til morges var mindre tydelig end den igår.  Men vi har "heldigvis" haft sex op til 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.